اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

زمان برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان ها مشخص نیست

عضو شورای عالی استان ها گفت: در حال حاضر در انتظار برگزاری انتخابات مجدد هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها هستیم.

زمان برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان ها مشخص نیست

علیرضا احمدی عضو شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری مجدد انتخابات هیأت رئیسه سال سوم شورای عالی استان‌ها گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها باید مجدداً برگزار شود و احتمالا طی هفته  های آینده برگزار می شود.

وی بیان داشت: مستندات لازم برای غیرقانونی بودن این انتخابات وجود دارد و وزارت کشور هم تأکید بر انتخابات مجدد داشته است. 

احمدی یادآور شد: در حال حاضر در انتظار برگزاری انتخابات مجدد هیأت رئیسه سال سوم دوره پنجم شورای عالی استان‌ها هستیم چرا که  هیأت رئیسه فعلی وجاهت قانونی ندارد و اقدامی برای پیشبرد وظایف شورای عالی استان‌ها انجام نمی‌شود البته اعضای شورا هر کدام در استان‌های خود فعالیت لازم را در چارچوب وظایف دارند.

عضو شورای عالی استان‌ها یادآور شد: شورای عالی استان‌ها بعد از مجلس شورای اسلامی به عنوان دومین شورای کشور وظایفی را بر عهده دارد که به دلیل غیرقانونی برگزار کردن انتخابات این وظایف بر زمین مانده است.

وی تأکید کرد: اجلاس قبلی شورای عالی استان‌ها هم غیرقانونی بوده است و اعضای شورای عالی هم تصمیمی بر اصرار قانونی بودن انتخابات شورای عالی استان‌ها نگرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها در آذر ماه برگزار شد و این در حالی بوده است که وزارت کشور خواستار به تعویق افتادن انتخابات هیأت رئیسه بود ولی متأسفانه هیأت رئیسه سال دوم شورای عالی استان‌ها توجهی به این موضوع نداشتند و در غیبت سه عضو شورای عالی استان‌ها اقدام به برگزاری انتخابات کردند و پس از آن وزارت کشور این انتخابات را ملغی کرد و خواستار برگزاری مجدد این انتخابات شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول