اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برخورد با مخلان برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رسانه‌ها و حامیان کاندیدا که مخل برگزاری انتخابات سالم هستند برخورد می‌شود.

برخورد با مخلان برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی در نشست تعاملی اصحاب رسانه با رئیس ستاد انتخابات پیرامون موضوع انتخابات با اشاره به اینکه رسانه‌ها به برگزاری انتخابات باشکوه کمک کنند، گفت: از مجموعه 125 نشریه 5 روزنامه محلی، 84 پایگاه خبری، 6 هفته‌نامه، 13 نمایندگی خبرگزاری کشور و 40 نمایندگی روزنامه‌های کشوری را داریم، ضمن اینکه 124 نفر عضو خانه مطبوعات استان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جامعه رسانه‌ای استان نباید از این شرایط حساس غفلت کنند و آب در آسیاب دشمن بریزند لذا توصیه می‌کنیم رسانه‌ها برای اینکه همدیگر را تحمل کنند از قضاوت‌ها بپرهیزند.

اما در ادامه احمدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به جد فضای رسانه‌ای استان را دنبال می‌کنیم، گفت: حامیان کاندیدا و رسانه‌هایی که مخل برگزاری انتخابات سالم هستند و اقدام به انتشار اخبار کذب می‌کنند تا انتخابات از مسیر قانونی خود خارج شود را رصد و برخورد می‌کنیم.

در پایان هم سید محمد تقوی  از شناسایی 20 سایت خبری بدون مجوز در استان خبر داد و اظهار کرد: با رسانه‌هایی که در آستانه انتخابات سبب تشویق اذهان عمومی و بر هم زدن نظم و امنیت استان شوند برخورد می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با نزدیک شدن به انتخابات شاهد رشد فیک‌نیوزها و سایت‌های غیرکجاز در سطح استان هستیم که فضا در سه حوزه انتخابیه استان رصد می‌شود.

در پایان این نشست هم احد جمالی رئیس ستاد انتخابات با اشاره به اینکه به دنبال برگزاری انتخابات سالم هستیم، گفت: انتخابات حق‌الناس است و ما از حق و حقوق مردم دفاع می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 807 شعبه اخذ رای و 16 هزار و 500 نفر عوامل برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

انتهای پیام/82024

انتهای پیام/82024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول