اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برپایی نمایشگاه توان‌مندی‌های بانوان گیلانی در رشت

نمایشگاه توان‌مندی‌های بانوان گیلانی در رشت با هدف به‌نمایش‌گذاشتن دست‌سازه‌های بانوان گیلانی، معرفی زنان شاخص و کارآفرین در کانون پرورشی فکری رشت افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه توان‌مندی‌های بانوان گیلانی در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نمایشگاه دست‌سازه‌های بانوان گیلانی صبح امروز در محل برپایی نمایشگاه‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت افتتاح‌ شد.

این نمایشگاه باهدف به نمایش گذاشتن دست‌سازه‌های بانوان گیلانی، معرفی زنان شاخص و کارآفرین، بستر‌سازی برای عرضه و فروش دست‌سازه‌های خانگی و کارگاهی و در راستای رونق‌بخشی هرچه بیش‌تر به تولید ملی، فعالیت خود را آغاز‌ کرد و در آن از غرفه‌های پنج دستگاه اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد حاضر در این نمایشگاه رونمایی‌ شد.

بازدید از غرفه‌‌ «عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» و غرفه‌های «اتحادیه صنایع‌دستی»، «موسسه‌ی خیریه لبخند جاویدان خزر»، «سازمان زندان‌ها» و «آموزشگاه صنایع‌دستی نقش صبا» و گفت‌و‌گو با دست‌اندرکاران غرفه‌ها، ازجمله برنامه‌های آیین افتتاح بود.

 

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در این آیین از اهمیت فرصت‌سازی برای بانوان سخن گفت و هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های فعال در این حوزه را بستری مناسب برای ظهور و بروز توانمندی‌های زنان ایران اسلامی دانست.

زهرا یعقوب‌نژاد کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای بانوان، به‌ویژه بانوان سرپرست خانواده را زمینه‌ساز پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و این امر را در تأمین خواسته‌های آینده‌سازان و پرورش کودکان و نوجوان توانمند دارای اهمیت خواند.

مدیر‌کل کانون استان گیلان نیز با ابراز خرسندی از میزبانی و مشارکت این مجموعه‌ی فرهنگی در برپایی نمایشگاه عرضه‌ی توانمندی‌های بانوان اظهار‌ کرد: حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی برای رونق تولید، از اولویت‌های کانون پرورش فکری است و  بر همین اساس نیز شاهد فعالیت‌های هدفمند در سطح ستاد و مراکز فرهنگی هنری کانون در این زمینه هستیم.

اسفندیار ضیائی برپایی نمایشگاه دست‌سازه‌های مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری و اختصاص بخشی از درآمد حاصله به خانواده‌‌های کودکان و نوجوانان کم برخوردار را مورد تأکید قرار داد و  خواستار همراهی و همگامی تمامی دستگاه‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد را برای حرکت مداوم و مستمر در این مسیر شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول