اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد افتتاح شد

نهمین دوره نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ امروز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد.

نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نهمین دوره نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ دقایقی پیش با حضور سید ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد.

این نمایشگاه با هدف بسترسازی مناسب و پاسخ به نیازهای شهرهوشمند، با برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و پنل‌های آموزشی، برنامه‌ها و چالش‌های تخصصی کار خود را آغاز کرد.

امشب و در حاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی در حوزه تبادل اطلاعات و فناوری برای خدمات‌رسانی و پاسخگویی به شهروندان در حوزه املاک با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات امضا شد، همچنین در این نمایشگاه از اپلیکیشن تخصصی «شهر من» رونمایی شد.

نهمین نمایشگاه شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، یکم تا چهارم بهمن‌ماه با حضور شرکت‌های استارت‌آپی و نوآور در حوزه هوشمندسازی خدمات و معرفی شرکت‌های پیش‌رو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در مشهد برپا است.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول