اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارسال کمک‌های دانش‌آموزان اصفهانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

آئین سیل مهربانی جمع آوری کمک‌های دانش‌آموزان استان اصفهان به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان به صورت نمادین در مدرسه شهید طاهرزاده آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد.

ارسال کمک‌های دانش‌آموزان اصفهانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اولین روز از بهمن ماه 1398 آیین نمادین سیل مهربانی همکلاسی‌ها جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان استان اصفهان به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان و ناحیه در مدرسه شهید طاهرزاده آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد. 

در این برنامه اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به این موضوع که دی ماه سال جاری اتفاقات ناگواری در کشور رقم خورد گفت: سیل استان سیستان و بلوچستان نیز از جمله این اتفاقات بود که خرابی‌های زیادی بر جا گذاشت، و متأسفانه واحدهای آموزشی زیادی در آن استان به طور کلی تخریب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه ضمن تشکر از فرهنگیان و دانش آموزان اصفهان در کمک به هم نوعان خود در مناطق سیل‌زده از تمام کسانی که در برپایی آیین سیل مهربانی همکلاسی‌ها سهیم بودند تقدیر و تشکر کرد.

 وی در ادامه گفت: هدایای دانش آموزان در نواحی و مناطق در حال جمع‌آوری است که ان شاء الله طی دو مرحله برای استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌گردد؛ اما همان‌طور که اطلاع دارید سیستان و بلوچستان استان بزرگ و پهناوری است و شاید این هدایا پاسخگوی تمام نیاز دانش آموزان این استان نباشد؛ اما خوشحالیم که امروز یک فرصت تربیتی خلق شده برای یک امر مهم و حائز اهمیت و آن نوع‌دوستی و خیرخواهی است.

اعتدادی با تأکید بر این موضوع که این آیین نوعی برنامه تربیتی است، افزود: در این زمینه یادگیری و یاددهی را مطابق با ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین با هم تمرین می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: سال گذشته استان اصفهان استان معین کمک‌رسانی به استان خوزستان بود و خوشبختانه دانش آموزان استان با تمام توان به میدان آمدند؛ امسال نیز قطعاً با همت دانش آموزان استان اصفهان این کمک‌رسانی به هم‌وطنانمان در استان سیستان و بلوچستان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/63086/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول