اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازی شهروند و ستارگان ورامین بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود

تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین در دیدار سوم مرحله پلی‌اف لیگ برتر فوتسال کشور امروز بدون حضور تماشاگران ساروی به مصاف هم می‌روند.

بازی شهروند  و ستارگان ورامین بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین در دیدار سوم از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی عصر امروز در ساری به مصاف هم می‌روند که این بازی بدون حضور تماشاگران ساروی برگزار می‌شود.

با توجه به اتفاقات و حاشیه‌های ایجاد شده بازی دوم مرحله پلی‌اف این دو تیم که دوشنبه ۳۰ دی در ساری برگزار شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازی سوم دو تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین را بدون حضور تماشاگران اعلام کرد.

این دیدار عصر امروز چهارشنبه دوم بهمن از ساعت ۱۷ در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می شود هر دو تیم با یک برد کسب کردند تا تیم برنده راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

بازی نخست مرحله پلی اف با برد سه بر یک ستارگان ورامین همراه بود و در دیدار دوم نیز تیم شهروند ساری با برتری پر گل پنج بر صفر حریف را در هم کوبید.

در دیدار سوم بازیکنان و کادر فنی تیم ستارگان ورامین به بهانه اعتراض به تماشاگران و نحوه داوری  ۱۲ دقیقه پایانی این دیدار را بازی نکردند و این دیدار نیمه‌تمام ماند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول