اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عسلویه معارفه شد

آئین معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه با حضور بسیجیان و کارکنان سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عسلویه معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، آئین معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه با حضور فرمانده و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه و جمعی از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج و جمعی از بسیجیان  در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه برگزار شد.

سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه در این مراسم اظهار داشت: خدمات نیروهای سپاه و بسیج مخلصانه و ماموریت‌های نیروهای بسیجی شهرستان عسلویه در برنامه‌ها و حوادث به ویژه در سیل و زلزله ارزشمند و خالصانه است.

وی افزود: با بینش و بصیرت می‌توانیم مشکلات کشور را برطرف نماییم و مقاومت‌هایی که در کشور ما علیه دشمن صورت می‌گیرد، مانند سیلی است که بر دشمن وارد می شود به همین خاطرباید در مقابل دشمن هوشیار باشیم.

حسن زاده گفت: مسؤولیت پذیری امری سنگین است و در روز قیامت افراد مسؤول مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام روح الله میرشکاری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) بیان داشت: کسی که در انجام کار و وظایف خود از ملامت هیچ ملامت کننده‌ای نترسد و در مسیر درست قدم بردارد و خط مشی ولایت را پیش برد و همه کارهایش برای رضای خدا باشد و هیچ ریایی در کاری که به او محول شده نداشته باشد، ایمانش کامل می‌شود.

در این مراسم طی حکمی از سوی سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، سروان سجاد شیخیانی به عنوان جانشین سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول