اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار عضو جنبش فتح به رژیم صهیونیستی درباره الحاق «غور الاردن»

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در فلسطین رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که هر گونه تصمیم مبنی بر ضمیمه کردن «غور الاردن» و شهرک‌ها به کرانه باختری، توافق‌های امضا شده را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

هشدار عضو جنبش فتح به رژیم صهیونیستی درباره الحاق «غور الاردن»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حسین الشیخ عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در فلسطین، امروز چهارشنبه، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که هر گونه تصمیم این رژیم مبنی بر ضمیمه کردن «غور الاردن» و شهرک‌ها به کرانه باختری، توافق‌های امضا شده میان دو طرف را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

غور الاردن منطقه‌ای در فلسطین است که شامل بخش‌هایی از شهر بیسان تا شهر صفد در فلسطین اشغالی است.

پیشتر، «بنی‌گانتز» رئیس ائتلاف «آبی‌ و سفید» رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که غور الاردن یا دره اردن را به رژیم صهیونیستی محلق خواهم خواهد کرد (جزئیات بیشتر).

به گزارش خبرگزاری «صفا»، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح نزدیک به محمود عباس رئیس‌جمهور تشکیلات خودگردان فلسطین، در حساب توییتری‌اش نوشت: «هرگونه تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق «غور اردن» و شهرک‌ها [به کرانه باختری] تمام توافق‌های امضا شده بین دو طرف را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد».

حسن الشیخ در ادامه هشدار داد: «[این تصمیم] شرایط کنونی را به کلی تغییر خواهد داد و مرحله جدیدی را آغاز خواهد کرد که پیامدهایش تمام منطقه را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد».

پیشتر، تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش فتح به علت عملی نکردن هشدارها و تهدیدات مسئولان خود، با انتقادهای گسترده‌ای مواجهه شدند که  از جمله این هشدارها می‌توان به متوقف کردن توافق‌های امضا شده با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

تشکیلات خودگردان فلسطین تا به این لحظه هیچ یک از تهدیدها و تصمیم‌های کمیته اجرایی سازمان آزای بخش را اجرایی نکرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول