اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

برگزاری هفته فیلم مقاومت در کشور تونس

هفته فیلم مقاومت با حضور نمایندگان سینمایی کشورهای مختلف تا روز جمعه چهارم بهمن در تونس برپاست.

برگزاری هفته فیلم مقاومت در کشور تونس

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته فیلم مقاومت با حضور نمایندگان سینمایی کشورهای مختلف از ۲۰ تا ۲۶ دی ماه در کشور تونس آغاز شده و تا روز جمعه ۴ بهمن ماه ادامه می یابد.
محمد خزاعی از هنرمندان و چهر‌ه‌های حوزه مقاومت در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: این هفته فیلم دومین رویداد مهم حوزه سینمایی مقاومت بعد از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به میزبانی ایران است که برگزار می شود.
وی ادامه داد: هنرمندان و سینماگرانی از کشورهای مختلف منطقه و جهان اسلام از جمله: الجزایر، تونس، ایران، لبنان، سوریه، مصر، فلسطین و در این رویداد سینمایی حضور دارند. علاوه بر هنرمندان، سفرا و رایزنان فرهنگی برخی از کشور نیز، میهمان این هفته فیلم هستند. 
این تهیه کننده سینمای ایران خاطر نشان ساخت: فیلم افتتاحیه این مراسم از کشور سوریه بوده است. همچنین، ۱۵ فیلم سینمایی از کشورهای مختلف برای نمایش در این هفته فیلم پیش بینی شده و فیلم‌هایی همچون «ابوزینب»، «ریسمانی نزدیکتر از رگ» و «۳۳ روز» از جمله فیلم های ایرانی حاضر در این هفته فیلم هستند.

 

 

خزاعی از برگزاری همزمان جلسات نقد و بررسی، کنفرانس های خبری، میزگردهای تخصصی و موضوعی هم در کنار برنامه نمایش فیلم برپا شده تصریح کرد: برپایی این هفته های فیلم در راستای تقویت و گسترش دامنه تعاملات کشورهای که اهداف و آرمان های مشترک و نزدیک به هم دارند مهم است و شایسته است ادامه و گسترش پیدا کند.
وی تصریح کرد: هفته فیلم مقاومت تونس دومین گردهمایی بزرگ بعد از جشنواره بین المللی فیلم مقاومت است که با استقبال گسترده سینماگران و هنرمندان حوزه مقاومت و پایداری برگزار می شود و ذیل آن هنرمندان در کنار مدیران و مسئولان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی دیگر کشورها به تبیین مواضع آرمانی ضد استکباری و عدالت خواهی‌شان می پردازند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول