اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بی‌خیالی ملت باعث نفوذ دشمن می‌شود

کارشناس صداوسیما با اشاره به اینکه بی‌خیالی ملت باعث نفوذ دشمن می‌شود، گفت: شهید کوچک زاده‌ها شهید شدند برای اینکه مکتب جهاد، شهادت و مکتب سلیمانی بماند.

بی‌خیالی ملت باعث نفوذ دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری امشب در چهارمین یادواره شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده در مهدیه رشت با بیان اینکه مالک اشتر بی‌قرار امام علی (ع) بود، اظهار کرد: امام علی (ع) یاران وفادار کمی داشتند زیرا یاران بی‌خیال بودند.

وی با اشاره به اینکه مکتب سردار سلیمانی باید در جامعه ترویج پیدا کند، افزود: مکتب سردار سلیمانی مکتب شجاعت، مقاومت، ایستادگی و شهادت است.

کارشناس صداوسیما با بیان اینکه بی‌قراری برای اسلام جزو مکتب سردار سلیمانی است، گفت: خادمان به این انقلاب و مردم که هم‌اکنون در اردوهای جهادی مناطق سیل‌زده هستند جزو مکتب سردار سلیمانی هستند.

ماندگاری با اشاره به اینکه مکتب سردار سلیمانی، مکتب بی‌قراری است نه مکتب بی‌خیالی، بیان کرد: شهدای مدافع حرم جزو مکتب سردار سلیمانی بودند که جانشان برای اسلام و قرآن تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه شهید حامد کوچک زاده بی‌قرار انقلاب بود، خاطرنشان کرد: این مسئله در وصیت‌نامه شهید کوچک زاده نمایان است زیرا شهید کوچک زاده در وصیت‌نامه‌اش گفته بود که اگر جنگ نظامی تمام شد، جنگ نرم، اقتصادی و سیاسی ادامه دارد.

کارشناس صداوسیما با اشاره به اینکه جنگ روانی چند روز گذشته دشمن را، مقام معظم رهبری با خطبه‌های نماز جمعه نقش بر آب کردند، تصریح کرد: قله‌های زیادی در انقلاب فتح‌شده بود اما مراسم تشییع سردار سلیمانی و موشک‌باران پایگاه‌های آمریکایی یوم‌الله بود و دشمن از این قضیه ترسیده بود و به همین دلیل قصد داشت از اتفاق تلخی که به دلیل سقوط هواپیما رخ‌داده بود سو استفاده کند و جنگ روانی به راه بیاندازد اما مقام معظم رهبری به‌موقع وارد میدان شد.

ماندگاری با بیان اینکه میزان خسارت آمریکایی‌ها خیلی زیاد بود، گفت: آمریکایی‌ها تازه دارند کم‌کم جنازه افسرانشان به آمریکا می‌برند تا مردم آمریکا عصبانی نشوند، زیرا تعداد تلفات و مصدومانشان بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه بی‌خیالی ملت باعث نفوذ دشمن می‌شود، افزود: شهید کوچک زاده‌ها شهید شدند برای اینکه مکتب جهاد، شهادت و مکتب سلیمانی بماند زیرا سرباز بی‌خیال به درد امام زمان (عج) و انقلاب ما نمی‌خورد.

کارشناس صداوسیما با بیان اینکه بی‌خیالی به ارتداد منجر می‌شود، خاطرنشان کرد: بی‌خیالی نباید در شهرهای ما ترویج پیدا کند زیرا امثال شهید حامد کوچک زاده‌ها خودشان را به آب‌وآتش زدند تا فرهنگ ناب اسلام ترویج پیدا کند.

ماندگاری با اشاره به اینکه مردم کتاب بی‌قرار شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده را مطالعه کنند، تصریح کرد: تاریخچه گیلان، تاریخچه غیرت است زیرا گیلان در تاریخ نماد مبارزه با ظلم بوده و روحانی مبارز میرزا کوچک خان جنگلی را دارد، بنابراین مردم گیلان نباید اجازه دهند عده‌ای از جاهای دیگر بیایند و فرهنگ مردم گیلان را تغییر دهند و برای این کار باید ازدواج آسان را در این استان ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه انتقام سخت یعنی اینکه فرهنگ آمریکایی را از زندگی‌هایمان بیرون کنیم، گفت: اشرافی گری، بی‌حیایی، خودخواهی و تجمل‌گرایی جزو فرهنگ آمریکایی است و باید از زندگی ایرانی‌ها بیرون شود.

کارشناس صداوسیما با اشاره به اینکه برای انتقام‌گیری از فرهنگ آمریکایی باید بی‌قرار باشیم، افزود: مکتب جهاد و شهادت انتقام از فرهنگ آمریکایی است و فرهنگ بی‌قراری نیز مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مکتب شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده است. 

ماندگاری با اذعان به اینکه باید برای افزایش ازدواج و اشتغال در جامعه تلاش شود، بیان کرد: افراد خیری که برای افزایش ازدواج و اشتغال جوانان پا پیش می‌گذارند بی‌قراران جامعه اسلامی هستند.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول