اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سارقان و قاچاقچیان در دام پلیس/ مردم مراقب اموال خود باشند

در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله دستگیری سارقان، کشف مواد مخدر، کشف کالای قاچاق، مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و ... بودند.

سارقان و قاچاقچیان در دام پلیس/ مردم مراقب اموال خود باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی ازجمله دستگیری سارقان، کشف مواد مخدر، کشف کالای قاچاق، مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و ... بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در بروجن

محمد حیدری از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در شهر بروجن خبر داد و گفت: این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه با آمبولانس به بیمارستان ولیعصر بروجن منتقل شدند.

 

دستگیری 4 سارق با 6 فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

فضل‌الله برزویی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، احشام، داخل خودرو و کش‌روی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و کوهرنگ با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم بجا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 4 سارق را دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 6 فقره سرقت خودرو، احشام، داخل خودرو و کش‌روی اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف موادمخدر

فرمانده انتظامی شهرستان بن از دستگیری 7 خرده فروش موادمخدر و کشف 69 گرم انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سارق قطعات خودرو در لردگان دستگیر شد

سیروس میرزایی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات خودرو در یکی  از روستاهای شهرستان آلونی، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 11 شهدا لردگان شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، اموال مسروقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف 40 میلیاردی کالای قاچاق در چهارمحال‌ و بختیاری

غلامعباس غلامزاده گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی  چهارمحال و بختیاری، قرارگرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند 4 دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق را در یک عملیات پلیسی در محور لردگان - بروجن متوقف کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، پارچه، لوازم جانبی تلفن همراه و لوازم التحریر به ارزش 40 میلیارد ریال کشف و 5 متهم را نیز دستگیر کردند.

غلامزاده در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی از عموم شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را به سامانه 110 پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول