اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بازگشایی تمامی محورهای اصلی لرستان بجز آزادراه خرم‌آباد_پل زال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تمامی محورهای اصلی مواصلاتی استان به جز آزادراه خرم‌آباد_پل زال باز بوده و تردد در آنها برقرار است.

بازگشایی تمامی محورهای اصلی لرستان بجز آزادراه خرم‌آباد_پل زال

عباس شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: اولویت راهداری لرستان طی 24 ساعت گذشته بازگشایی محورهای اصلی استان بوده است.

وی با بیان اینکه آماری از مسیرهای روستایی مسدود شده  نداریم، افزود: در بعضی از مناطق استان مانند الیگودرز  ماشین‌های برف روبی در حال بازگشایی محورهای روستایی هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان‌کرد: تمامی محورهای اصلی مواصلاتی استان به جز آزادراه خرم‌آباد- پل زال باز هستند.

شرفی با اشاره به اینکه برای بازسازی آزادراه بایستی بخش خصوصی اقدام کند، تصریح کرد: طی ساعات گذشته 371 نفر از پرسنل راهداری لرستان با بیش از 250 دستگاه وسیله نقلیه در حال برف روبی جاده‌های استان هستند.

وی با عنوان کردن این موضوع که ارتفاع برف در گردنه زاغه شب گذشته به بیش از 50 سانتی متر رسیده است،  خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌شود در این ایام سفر نکنند و اگر قصد سفر دارند حتما تجهیزات ایمنی بخصوص زنجیرچرخ و همچنین لباس گرم و پتو همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام/85016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول