اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

محورهای اصلی و فرعی استان زنجان باز است/ مسدود شدن 65 راه روستایی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر باز بودن محورهای اصلی و فرعی استان گفت: به دلیل کولاک، راه 65 روستا مسدود است.

محورهای اصلی و فرعی استان زنجان باز است/ مسدود شدن 65 راه روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع یخبندان بعد از بارش برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه، موجب تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران استان زنجان شد که خروجی آن تصمیم به تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان البته به غیر از ارگان‌های خدمات رسان در شهر زنجان بود.

در همین راستا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با همه امکانات خود در آماده‌باش است، همه توان خود را صرف باز نگهداشتن محورهای مواصلاتی استان زنجان کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در همین رابطه به خبرنگار فارس گفت: با وجود بارش فراگیر و به نسبت با حجم بالا در سطح استان، همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است.

جواد یوسفی با تاکید بر وجود تردد در محورهای اصلی و فرعی استان زنجان افزود: کاربران جاده‌های استان برای تردد در این محورها، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ  و همچنین تجهیزات گرمایشی همراه داشته باشند.

وی به وقوع کولاک در محورهای استان به ویژه محورهای کوهستانی اشاره و تصریح کرد: با وجود تلاش شبانه‌روزی راهداران، کولاک موجب مسدود شدن 65 راه روستایی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: تلاش‌ها برای بازگشایی محورهای روستایی مسدود شده ادامه دارد.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول