اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

عمده جبهه حق و باطل درگیر جنگ اقتصادی است

استاد حوزه علمیه گفت: امروز دشمن عرضه جنگ نظامی ندارد و عمده جنگ امروز و جبهه حق و باطل، درگیر جنگ اقتصادی است.

عمده جبهه حق و باطل درگیر جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ماندگاری امروز در اجتماع بانوان شهر کرمان به یاد سردار دل‌ها اظهار داشت: جلوه‌های حق و باطل متفاوت است و حاج قاسم سلیمانی شهید دلاور جنگ حق و باطل است.

استاد حوزه علمیه با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: حضرت آن‌قدر زیبا در دفاع از ولایت کار کرده که امام عصر (عج) می‌فرماید «مادرم الگوی من است»، لذا هر کس منتظر است باید حضرت زهرا (س) را الگو قرار دهد.

وی به نقش غیرمستقیم بانوان در جنگ نظامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز دشمن عرضه جنگ نظامی ندارد اما عمده جنگ امروز و جبهه حق و باطل، درگیر جنگ اقتصادی است.

ماندگاری با بیان اینکه شما بانوان در جنگ نظامی رزمنده و مربی آموزش نبودید اما در جنگ اقتصادی نقش شما مستقیم و مربی آموزش است، ادامه داد: فتنه‌های به‌پا شده اخیر، جنگ امنیتی بود که به برکت خون‌ پاک حاج قاسم خنثی شد اما در جنگ اقتصادی دشمن در حال ضربه‌زدن است می‌زنند که اگر شما فاطمی عمل کنید موفق می‌شویم.

وی کارآمدی اقتصادی، ارزش‌های اقتصادی و مقاومت اقتصادی را سه محور اصلی در جنگ اقتصادی ذکر کرد که بانوان باید در این محورها به‌عنوان مربی نظامی و مربی آموزشی و دارای نقش اصلی کار کنند.

ماندگاری در توضیح محور نخست جنگ اقتصادی یعنی کارآمدی؛ مولفه‌های پرکاری، همکاری، محکم‌کاری، دائم‌کاری، تمیزکاری و درست‌کاری را لازم دانست و افزود: در جنگ اقتصادی همه باید کار کنند و باید بلد باشیم کار کنیم، در دین بازنشستگی نداریم و تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: تأکید آموزه‌های دینی بر نظم در امور است، وقتی بچه‌ها این را یاد بگیرند، ادارات و کارخانه‌ها و صنعت و کشاورزی درست کار کنند، مملکت می‌شود کارآمد، بنابراین همان‌طور که برای تشییع حاج قاسم و یا جنگ با صدام به میدان آمدیم برای جنگ اقتصادی هم به میدان بیاییم.

وی به محور ارزش‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت:  باید ارزش‌ها و بایدها و نبایدها در جنگ اقتصادی حفظ شود در این رابطه آموزش واجبات از جمله خمس، حلال‌خوری، قناعت، احسان و نیکوکاری، پرهیز از اسراف، اجتناب از تنهاخوری و...به بچه‌ها توصیه می‌شود.

ماندگاری با اشاره به اهمیت مقاومت اقتصادی گفت: وقتی در جنگ اقتصادی ضربه بخوریم دیگر شعار ۲۲ بهمن کاری را جلو نمی‌برد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول