اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

با حمله به عین‌الاسد افسانه شکست‌ناپذیری آمریکا به تاریخ پیوست

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: با تلاش و رشادت‌ و جانفشانی‌های سردار سلیمانی و سایر شهیدان مقاومت اسلامی ۹۵ درصد از خاک سوریه از دست داعش آزادسازی شده است و افسانه شکست ناپذیری آمریکا با شهادت سردار سلیمانی و موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد به تاریخ پیوست و مقاومت جانی تازه گرفت تا نابودی رژیم صهیونستی هرچه زودتر رقم بخورد.

با حمله به عین‌الاسد افسانه شکست‌ناپذیری آمریکا به تاریخ پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم ، سردار مجتبی فدا ظهر پنجشنبه در دومین یادواره سردار سلیمانی و 3000 شهید ایل بزرگ قشقایی  در سالن ورزشی بخش شهدای وردشت سمیرم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی روحیه مقاومت استقامت را در منطقه و جهان احیا کرد؛ تقوا، خلوص نیت، شجاعت، مردمداری و ولایتمداری سردار سلیمانی کم نظیر است زیرا  صادقانه برای خدا کار می‌کرد و حرف و بیانش هم خدا محوری بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: مهمترین خصوصیت سردار سلیمانی روحیه ولایت‌مداری و همراهی باولایت فقه بود که بالاترین درجه انسانیت است؛ و وی در بامداد روز جمعه سوم دی توسط جانی‌ترین بشر امروزی (ترامپ رئیس جمهور آمریکا) نصیبش شد، همراه بودن با ولایت مهمتر از پیروی از ولایت است.

وی افزود: سردار سلیمانی از سن ۲۲ سالگی تا آخرین لحظه عمرش برای دفاع از امنیت وطن مبارزه کرد، در دوران دفاع مقدس در کردستان با گروهک‌های منافق و ضدانقلاب و  پس از جنگ تحمیلی نیز در سیستان و بلوچستان به مبارزه برخاست.

فدا گفت: با تلاش و رشادت‌ و جانفشانی‌های سردار سلیمانی و سایر شهیدان مقاومت اسلامی ۹۵ درصد از خاک سوریه از دست داعش آزادسازی شده است و افسانه شکست ناپذیری آمریکا با شهادت سردار سلیمانی و موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد به تاریخ پیوست و مقاومت جانی تازه گرفت تا نابودی رژیم صهیونستی هرچه زودتر رقم بخورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با تأکید بر شرکت و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در دوم  اسفندماه، گفت: شرکت در این دو صحنه سیاسی موجب خوشحالی روح این شهید والامقام می‌شود.

وی با بیان اینکه امام همواره به عشایر اعتماد داشت و همت آنها را می‌ستود، افزود: تقدیم 300 شهید از ایل بزرگ قشقایی افتخار بزرگی برای عشایر غیور و مردمان شریف خطه شهیدپرور و ولایتمدار سمیرم است؛ عشایر قومی شجاع و ولایت مدار است که در برهه های مختلف تاریخ شاهد رشادت های فراوانی از آن‌ها بوده ایم.

فدا افزود: نقشه های شوم استکبار وصهیونیسم جهانی برای انقلاب اسلامی تمامی ندارد ودر جنایت اخیر خود به خیال خام خود خواستند فرمانده مقاومت را از میان بردارند تا مقاومت شکسته شود در حالی که سخت در اشتباه هستند و خون سردار سلیمانی سیلی خواهد شد که بنیان آمریکا واستکبار را از ریشه خواهد کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با بیان اینکه پیروزی نهایی از آن مستضعفان حهان است، گفت: خون سردار سلیمانی چنان ظرفیتی را به وجود آورد که بعد از ۷۱ سال از جنگ جهانی دوم مقرهای آمریکا در منطقه موشک باران می‌شود.

به گزارش فارس، سمیرم به عنوان بزرگترین منطقه ییلاقی عشایر کشور با داشتن 75 هزار جمعیت ثابت و افزون بر 32 هزار جمعیت عشایری در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد

انتهای پیام /۶۳۱۱۱/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول