اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تعامل پلیس و مدیریت شهری موجب ارتقای انضباط اجتماعی می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای شهروندان و وظیفه شواری شهر و شهرداری برای ایجاد آرامش شهروندان و مدیریت بر نظم شهری است و خدمات این دو دستگاه، موجب تحقق انضباط اجتماعی مطلوب در جامعه خواهد بود.

تعامل پلیس و مدیریت شهری موجب ارتقای انضباط اجتماعی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا امیدی در دیدار با خانمرادی شهردار منطقه 4 زنجان با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس و مشارکت با نهادهای جامعه اظهار کرد: در کنار حضور فیزیکی پلیس، اقدامات فرهنگی از راهبردهای موثر در امنیت جامعه است. 
 
وی فعالیت‌های پلیس و اعضای شورای شهر و  مدیریت شهری را نزدیک به یکدیگر عنوان کرد و افزود: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای شهروندان و وظیفه شورای شهر و شهرداری برای ایجاد آرامش شهروندان و مدیریت بر نظم شهری است و خدمات این دو دستگاه دولتی، موجب تحقق انضباط اجتماعی مطلوب در جامعه خواهد بود. 
 
امیدی با اعلام اینکه پلیس و مدیریت شهری در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر، مسائل ترافیکی و غیره همکاری و مشارکت دارند، گفت: در زمینه جمع‌آوری معتادان تابلو و پرخطر، درمان و نگهداری آنان می‌توانند همکاری‌های خود را گسترش دهیم. 
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری هرچه بیشتر با شهرداری و سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها در زمینه‌های مختلف مخصوصا ترافیک شهر، گفت: بر اثر این همدلی، هماهنگی و همسویی است که می‌توانیم بخشی از خواسته‌های شهروندان را برطرف نماییم و اگر این همدلی و هماهنگی وجود نداشته باشد قطعا اثرات آن به مردم باز خواهد گشت. 
 
این مقام مسؤول با اشاره به رصد کارها به لحاظ موقعیت شغلی تصریح کرد: در انجام امورات در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهر زنجان تحولات خوبی را شاهد هستیم  و همکاری تحقیقاتی نیروی انتظامی و شهرداری می‌تواند خیلی از مشکلات را رفع کند.    
در ادامه این دیدار حسین عباسی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: امنیت پایدار فرآیندی است که از تعامل و مشارکت سازنده همه سازمانها، اقشار و گروه‌های اجتماعی حاصل می‌شود و در سایه تعامل خوب و گسترده بین نیروی انتظامی و  مدیریت شهری است که ارائه خدمات مطلوب‌تر برای شهروندان میسر می‌شود. 
 
در ادامه خانمرادی شهردار منطقه 4 زنجان با قدردانی از  تلاش‌ها و  همکاری مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی اسلامی و ولایی خوب درخشیده و این شهر از امنیت خوبی برخوردار است که این مهم در سایه فعالیت‌ها و اقدامات فرمانده انتظامی استان زنجان و ماموران زحمتکش آن به دست آمده است. 
 انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول