اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

خوی ‌می‌تواند به قطب کشتی کشور تبدیل شود

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: قطعا با حمایت مسوولان، خوی می‌تواند به عنوان قطب کشتی در کشور مطرح شود.

خوی ‌می‌تواند به قطب کشتی کشور تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آذربایجان غربی، عبدالله فتوحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی «پوریای ولی» به صورت سالانه و با کیفیت و استاندارد‌های بالای این رشته ورزشی، همچنین استقبال و حضور تیم‌های خارجی در این مسابقات، می‌تواند با ثبت در تقویم فدراسیون جهانی کشتی علاقمندان و ورزشکاران زیادی را از شهر‌های داخلی و کشور‌های مختلف جذب کند.

وی تصریح کرد: ثبت در تقویم جهانی فدراسیون کشتی (فیلا) همت مسوولان شهرستان خوی و استانی را می‌طلبد که قطعا با همدلی، تخصیص اعتبار لازم و تهیه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم، برگزاری چنین رویدادی دور از دسترس نیست.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با بیان اینکه نخستین دوره جام بین‌المللی کشتی پوریای ولی به میزبانی خوی در حال برگزاری است، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 200 کشتی‌گیر از تیم‌های اردبیل زنجان، کرج و کردستان، باکو، نخجوان، اربیل عراق و ترکیه از دیروز چهارشنبه در خوی آغاز شده است.

فتوحی سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: قطعا خوی می‌تواند به عنوان قطب کشتی در کشور مطرح شود.

گفتنی است، نخستین دوره جام بین‌المللی کشتی پوریای ولی به میزبانی خوی با حمایت شهرداری خوی و شورای اسلامی شهر خوی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان و شهرستان خوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول