اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اسلام در پرتو طلوع فجرانقلاب اسلامی ایران حیاتی دوباره یافت

امام‌جمعه اسفراین گفت: دهه فجر یادآور طلوع خورشیدی در ایران اسلامی است که در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی ایران اسلام حیاتی دوباره یافت.

اسلام در پرتو طلوع فجرانقلاب اسلامی ایران حیاتی دوباره یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با تسلیت ایام دهه دوم فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها همانند یک جسم، سرشار و یکپارچه از تمام نیکی‌ها و حلقه اتصال امت با نبوت و امامت بود که اگر او نبود بشریت از رحمت پروردگار محروم می‌شد.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) دارای ویژگی‌هایی است که اگر در زندگی روزمره ما به‌ویژه بانوان موردتوجه باشد بسیاری از مشکلات در محیط خانواده و جامعه حل خواهد شد.

امام‌جمعه اسفراین در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو به موضوع اصلح شناسی از منظر اسلام پرداخت و گفت: پایه دستیابی به افراد راهبردی آغازش به شناسه اصل و نسب و پایانش بیان و رویکردهای افراد است.

محمدیان اصلح گزینی را از توصیه‌های اسلام بیان کرد و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا انتخابی اصلح داشته باشیم چرا که اصلح گزینی باعث سعادت دنیا و آخرت شده و موجب می‌شود تا از نتایج به خوبی استفاده کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور طلوع خورشیدی در ایران اسلامی بود که در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی ایران اسلام حیاتی دوباره یافت.

وی در انتها ضمن محکوم کردن حرکت رئیس‌جمهور عراق در دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا گفت: امروز مردم عراق درحرکتی خودجوش پاسخ کوبنده‌ای به رئیس‌جمهور کشورشان دادند و خواستار اخراج نظامیان آمریکائی از عراق شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول