اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اقتدار باید درون‌زا باشد / وحدت و آرامش مهم ترین نیاز امروز جامعه

امام جمعه بستان‌آباد گفت: در مورد عدم پایبندی اروپایی‌ها به برجام و طرفداری از آمریکا گفت؛ این عمل اروپایی‌ها نشان دهنده این است که اقتدار باید درون‌زا باشد.

اقتدار باید درون‌زا باشد / وحدت و آرامش مهم ترین نیاز امروز جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان آباد، سیدرضا رضوی امروز در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجدجامع بستان‌آباد با اشاره به اینکه ارزش کار مشوقان کارهای خیر در جامعه، کمتر از انجام آن عمل صالح نیست، اظهار داشت: این بی انصافی است که یک فرد در کارهای خیر جامعه مشارکت نکند و برای حل مشکلات جامعه و محرومان قدم برندارد.

مهم‌ترین نیاز امروز جامعه وحدت و آرامش است

امام جمعه بستان آباد با اشاره به حوادث تلخ و شیرین در دو ماه اخیر گفت؛ دشمن  تلاش می‌کند مردم را ناامید کند و مهم‌ترین نیاز این روزهای جامعه را آرامش و وحدت عنوان کرد.

رضوی در ادامه با اشاره به خطبه‌های بصیرتی مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته، آن را رفراندوم بزرگ برشمرد و گفت؛ هشدار بزرگی بر دشمنان  بود تا بدانند که مردم ایران هنوز هم ولایت‌مدار هستند.


شکست ابهت آمریکا در پایگاه‌های نظامی، عنایت الهی است

امام جمعه بستان آباد در ادامه به موشک باران پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق توسط دلیرمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت؛ تا بحال هیچ کشوری در دنیا نتوانسته است ابهت آمریکا را بشکند و این نشانه‌ای از عنایت الهی است.

رضوی با بیان اینکه اخلاص برکت دارد و رشد و نمو می‌آورد، گفت؛ حماسه تجلیل از شهیدسردار سلیمانی و هم رزمانش ناشی از این است که ریشه‌های فکری آنان هدف الهی داشت.

اقتدار باید درون‌زا باشد

امام جمعه بستان آباد در مورد عدم پایبندی اروپایی‌ها به برجام و طرفداری از آمریکا گفت؛ این عمل اروپایی‌ها نشان دهنده این است که اقتدار باید درون‌زا باشد.

رضوی در آخر خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه وضعیت امروز کشور لیبی را عبرت بزرگی بر جهانیان دانست که همه باید یاد بگیرند به نیروها و نظام داخلی خود تکیه کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول