اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مکتب شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت

امام‌ جمعه نطنز گفت: دشمن به خیال خام خود با شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌خواست مقاومت را به حاشیه برده و تمام کند، غافل از اینکه شهید قاسم سلیمانی یک مکتب است که تا پیروزی نهایی مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد.

مکتب شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه نطنز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از 8 سال در نماز جمعه حاضر شده و خطبه‌ای ماندگار در تاریخ ایراد کردند که کلیدواژه‌های این خطبه سال‌های سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

امام‌ جمعه نطنز افزود: رهبر معظم انقلاب بعد از 8 سال و بعد از 2 هفته از شهادت سردار سلیمانی در این خطبه، دو یوم‌الله جدید برای کشور، نظام و هسته مقاومت تعریف کردند.

وی ادامه گفت: مهم‌ترین ویژگی این خطبه حساس کردن جهان برای پخش مستقیم خطبه‌ها از شبکه‌های مهم خبری دنیا بود که خود پخش این خطبه‌ها نوعی تبلیغ برای دنیای اسلام بود.

یعقوبی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با این خطبه‌های اثربخش و ارزشمند جهان را متوجه کرد که شعار امروز ما همان شعار دیروز ماست و آن این است که‌ ای استکبار و دشمن و ای دوستان بدانید تغییری در باورها و سیاست و آرمان ما رخ نداده و ما بر همان باور مقاومت در برابر دشمن هستیم.

امام‌ جمعه نطنز ادامه داد: حرف ما تغییر نکرده و بلکه محکم‌تر شده است و معادلات جهان را تابه‌حال با این مقاومت خودمان تغییر دادیم و باز هم تغییر خواهیم داد و قدرت پوشالی استکبار و رژیم صهیونیستی را ساقط می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: منطق مقاومت و استقامت ادامه خواهد داشت، به آمریکا و رژیم صهیونیستی پیام می‌دهیم که سپهبد سلیمانی یک سرباز وطن نبود، بلکه یک مکتب است و خواهد بود.

یعقوبی همچنین بیان کرد: دشمن به خیال خام خود با شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌خواست مقاومت را به حاشیه برده و تمام کند، غافل از اینکه شهید قاسم سلیمانی یک مکتب است که تا پیروزی نهایی مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد.

امام‌جمعه نطنز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه، مطرح کرد: نخستین مسأله در این انتخابات مشارکت همه‌جانبه آحاد ملت در سوم اسفند ماه است که با حضور حداکثری و آگاهانه خود برگ زرینی را در افتخارات نظام به ثبت خواهند رساند.

وی در پایان بیان کرد: دومین مسأله تشکیل مجلس انقلابی در کشور است که امید داریم یک مجلس قوی و انقلابی تشکیل شده و مشکلات اقتصادی کشور و سایر مسائل به‌ خوبی حل‌ و فصل شود و مردم عزیز از تصمیمات خوب این مجلس بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/63025/ح10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول