اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دولت نجات ملی یمن تظاهرات ضد آمریکایی در عراق را ستود

دولت نجات ملی در واکنش به برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی در عراق، این اقدام عراقی‌ها را «تاریخی» و گامی به سوی «طرد آمریکایی اشغالگر» دانست.

دولت نجات ملی یمن تظاهرات ضد آمریکایی در عراق را ستود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهر بغداد، پایتخت عراق امروز جمعه در اعتراض به حملات تروریستی اخیر آمریکا در این کشور شاهد تظاهرات میلیونی علیه نظامیان آمریکا بود. دولت نجات ملی یمن از این تظاهرات میلیونی استقبال کرد.

«ضیف الشامی»، سخنگوی و وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) این تظاهرات را ستود و گفت که حضور عراقی‌ها در خیابان‌ها در اعتراض به اقدامات آمریکا، «رویداد تاریخی» و «گامی به سوی اخراج آمریکایی اشغالگر» است.

 به گزارش شبکه المسیره، شامی گفت: «یمن ثابت کرد که تحرکات مردمی می‌تواند هیمنه آمریکا را ساقط کرده و ملت‌های منطقه قادرند که به حضور آمریکا [در منطقه] پایان دهند».

ده‌ها هزار نفر از مردم شهرهای مختلف عراق از صبح امروز جمعه (چهارم بهمن) برای شرکت در تظاهرات ضد اشغالگری آمریکا خود را به تقاطع دانشگاه بغداد نزدیک منطقه «الجادریه» رساندند و تظاهرات میلیونی برپا کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار پایان دادن به اشغالگری آمریکا و ترورهای این کشور در  عراق شدند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول