اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

میودراگ با پیروزی شروع کرد/ 3 امتیاز ذوب‌آهن با خرید‌های جدید

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف پارس جنوبی جم رفت و پیروز شد که گزارش کامل اتفاقات و حواشی را می‌توانید بخوانید.

میودراگ با پیروزی شروع کرد/ 3 امتیاز ذوب‌آهن با خرید‌های جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 15:45 تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان پارس جنوبی جم بود.

بازی را بازیکنان ذوب‌آهن بهتر شروع کردند و میل بیشتری برای رسیدن به گل داشتند و چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند؛ زردپوشان پارس جنوبی نیز در بیشترر در میانه زمین توپ را به چرخش در می‌آوردند و در ضد حملات خطرناک بودند.

در ادامه نیمه اول بازی متعادل و فیزیکی و بیشتر در میانه زمین دنبال شد تا این‌که در دقایق پایانی فشار ذوب‌آهن بیشتر شد و کاپیتان ذوب‌آهن نخستین گل بازی را به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

نیمه دوم را بازیکنان پارس جنوبی هجومی آغاز کردند و از همان دقایق ابتدایی برای جبران گل خورده جلو کشیدند و در 2 صحنه نیز شانس گلزنی داشتند اما ناموفق بودند؛ شاگردان میودراگ نیز در لاک دفاعی فرو رفته و به فکر استفاده از ضد حملات بودند.

در ادامه نیمه دوم نیز این شاگردان هومن افاضلی بودند که سرا پا حمله بودند اما در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید؛ به این ترتیب میودراگ در نخستین تجربه مربی‌گری در ذوب‌آهن برد کسب کرد و سبز‌پوشان را 18 امتیازی کرد.

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک‌داوران: محمدجواد مداح و علی‌اکبر نوری

کارت زرد: مهدی خلیل دقیقه 63 از ذوب‌آهن - ادم همتی دقیقه 21 و فریبرز گرامی دقیقه 45 از پارس جنوبی

کارت قرمز: -

گل: قاسم حدادی‌فر دقیقه 44 برای ذوب‌آهن

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

مهدی خلیل، وحید محمد‌زاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (محمد نژاد‌مهدی)، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر (محمدعلی کاظمی)، علی‌رضا منظمی (رضا حبیب‌زاده)، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی مهدی‌پور و فرشاد محمدی‌مهر

سرمربی: میودراگ رادولوویچ

ترکیب پارس جنوبی جم:

فریبرز گرامی، علی عبداله‌زاده، رضا خالقی‌فر (میلاد باقری)، محمد ابراهیمی، پوریا آریاکیا (شهرام گودرزی)، محمد نوری، نیما انتظاری، مسعود پورمحمد، ایمان باصفا (امین منوچهری)، میلاد خدایی و ادم همتی

سرمربی: هومن افاضلی

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 6

پاس در عمق دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه به علی‌رضا منظمی رسید که ضربه این بازیکن بعد از برخورد با مدافع پارس جنوبی به تیرک عمودی دروازه پارس جنوبی برخورد کرد و با بدشانسی گل نشد.

- دقیقه 22

ضربه خطا چسبیده به محوطه جریمه پارس جنوبی به سود ذوب‌آهن اعلام شد که ضربه مهدی‌پور با اختلاف کمی از بالای دروازه پارس جنوبی به بیرون رفت.

- دقیقه 23

بعد از ارسال کرنر روی دروازه ذوب‌آهن توپ به محمد نوری رسید که ضربه این بازیکن را گلر ذوب‌آهن این توپ را از زیر تیرک افقی به کرنر فرستاد.

- دقیقه 44

حملات متوالی ذوب‌آهن روی دروازه پارس جنوبی جواب داد و قاسم حدادی‌فر روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر و با ضربه سر نخستین گل ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

- دقیقه 53

ارسال خطرناک بازیکن پارس جنوبی در محوطه جریمه ذوب‌آهن به محمد نوری رسید که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع ذوب‌آهن راهی به دروازه پیدا نکرد.

- دقیقه 69

پوریا آریاکیا روی پاس خوب بازیکن پارس جنوبی در موقعیت تک به تک با گلر ذوب‌آهن قرار گرفت که ضربه این بازیکن را مهدی خلیل به کرنر فرستاد.

- دقیقه 86

با اشتباه دروازه‌بان ذوب‌آهن روی خروج از دروازه، توپ در محوطه جریمه به محمد نوری رسید، پاس نوری در مقابل دروازه به عبداله‌زاده رسید اما ضربه این بازیکن را مدافعان ذوب‌آهن از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

حواشی:

* دو تیم پیش از شروع بازی در زمین چمن همواره ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا کردند و خود را گرم کردند.

* بخشی از سکو‌های قسمت جنوبی ورزشگاه فولادشهر که به تازگی احداث شده بود، صندلی‌گذاری شده است.

* بازیکنان ذوب‌آهن با نوشته‌ای به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و بازیکنان پارس جنوبی با بنری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی وارد زمین شدند.

* در آستانه شروع بازی مربیان و کادر فنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

* احسان پهلوان تنها بازیکنی از ذوب‌آهن بود که به سمت نیمکت پارس جنوبی رفت؛ محمد ابراهیمی، نیما انتظاری، میلاد خدایی و پوریا آریاکیا نیز از پارس جنوبی با برخی بازیکنان نیمکت‌نشین ذوب‌اهن خوش و بش کردند.

* استقبال خوبی از این دیدار به عمل نیامده و اندک هواداران ذوب‌آهن با پرچم و شال سبز در فولادشهر حضور دارند.

* در دقیقه 10 این بازی و بعد از خطا روی محمد نوری، هادی محمدی مدافع ذوب‌آهن با بازیکن پارس جنوبی دچار درگیری شد که با تذکر جدی داور همراه بود.

* مهدی خلیل، دروازه‌بان لبنانی ذوب‌آهن و فرشاد محمدی‌مهر بازیکن سابق شهر خودرو که در نیم‌فصل به ذوب‌آهن پیوستند از ابتدای دیدار برای ذوب‌آهن به میدان رفتند.

* مربیان هر 2 تیم روی برخی از تصمیمات داوری به شدت اعتراض می‌کردند.

* همه عکاسان خبری پشت دورازه پارس جنوبی نشسته‌اند و منتظر گلزنی ذوب‌آهنی‌ها هستند.

* هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی در اکثر دقایق نیمه اول روی نیمکت نشسته بود و دستیار وی از کنار زمین با بازیکنان صحبت می‌کرد.

* جواد محمدی مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور دارد و از نزدیک بازی را مشاهده می‌کند.

* قاسم حدادی‌فر بعد از به ثمر رساندن گل نخست ذوب‌آهن با بوسیدن نشان ذوب‌آهن روی پیراهنش خوشحالی کرد.

* نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن نیز بعد از گلزنی حدادی‌فر به شدت خوشحال شدند و به کنار زمین رفتند؛ اندک هواداران ذوب‌آهن نیز حدادی‌فر را مورد تشویق قرار دادند.

* با شروع نیمه دوم پرژکتور‌های ورزشگاه فولادشهر روشن شد و بازی زیر نور مصنوعی ادامه یافت.

* هومن افاضلی و کادر فنی پارس جنوبی روی تصمیمی که داور گرفت و اعتقادی به پنالتی برای پارس نداشت، به شدت معترض شدند.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر 165 نفر اعلام شد.

* میودراگ سرمربی ذوب‌آهن بعد از این‌که منظمی موقعیت خوب گلزنی را به راحتی از دست داد، عصبانی شد و با نیمکت‌نشینان صحبت کرد.

* در حالی که خبرنگاران حاضر در ورزشگاه فولادشهر در حال صحبت در خصوص مهدی خلیل دروازه‌بان جدید ذوب‌آهن بودند، جواد محمدی مدیر عامل ذوب‌آهن به صحبت‌های آن‌ها واکنش نشان داد.

* قاسم حدادی‌فر که نخستین گل ذوب‌آهن در این دیدار را به ثمر رساند به دلیل مدومیت از زمین بازی خارج شد.

* مربیان 2 تیم در لحظات پایانی بازی جنب و جوش خاصی کنار زمین داشتند و مدام با بازیکنان تیم خود صحبت می‌کردند؛ افاضلی نیز که اکثر دقایق روی نیمکت نشسته بود، ایستاده بازی را دنبال کرد.

انتهای پیام/63090/ر10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول