اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از ۱۴۰ کیلو تریاک

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۴۰ کیلو تریاک در مرزهای استان خبر داد.

کشف بیش از ۱۴۰ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان‌نثار در بیان نحوه عملکرد مرزبانان استان در کشف این حجم از موادمخدر اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی با هوشیاری در تجسس دقیق خودروهای عبوری، گشت‌زنی مستمر و ایجاد کمین جهت به دام انداختن قاچاقچیان موادمخدر توانستند علاوه بر کشف این حجم از مواد مخدر طی درگیری با قاچاقچیان در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد تنی چند از این قاچاقچیان را دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اشرافیت کامل مرزبانان خراسانی بر نوار مرزی افزود: حاصل تلاش‌های مرزبانان این فرماندهی در نقاط صفر مرزی کشف ۱۴۰ کیلو و ۱۳۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک بود که در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: مرزهای تحت الحفظ مرزبانان استان خراسان رضوی اولین و محکم‌ترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور است و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول