اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس شبکه بهداشت پردیس: بیمارستان شفا بازگشایی نشده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس گفت: هم اکنون فقط درمانگاه این بیمارستان به صورت نیمه وقت فعال است و اعلام فعال شدن این بیمارستان صحیح نیست.

رئیس شبکه بهداشت پردیس: بیمارستان شفا بازگشایی نشده است

سید سعید آسیایی صحنه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اعلام خبری مبنی بر باز شدن بیمارستان شفا، اظهار کرد: تا این لحظه به صورت مکتوب خبری مبنی بر بازگشایی کامل این بیمارستان برای ما ارسال نشده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات بیمارستانی در این مرکز داده نمی‌شود، گفت: هم اکنون فقط درمانگاه تخصصی و عمومی آن از شنبه تا پنجشنبه و به صورت نیمه وقت تا ۳ بعد از ظهر ارائه خدمات می‌دهد.

آسیایی افزود: در حال حاضر این بیمارستان بدین صورت فعالیت می‌کند و قرار است با همکاری وزارت بهداشت قراردادی به امضا برسد تا تسریعی در فعال شدن تمام بخش های این بیمارستان داشته باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس ادامه داد: بیمارستان باید بازگشایی شود نه درمانگاه تا خبر آن منعکس شود، زیرا بیمارستان شامل بخش های بستری، پاراکلینیک، آزمایشگاه، بخش های مختلف، اتاق عمل و... است و این بازگشایی به صورت موقت و پاره وقت برای درمانگاه بیمارستان اجرا شده است.

ابتدای هفته اخباری مبنی بر بازگشایی بیمارستان شفا پردیس در فضای مجازی منتشر شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول