اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مشارکت عمومی در انتخابات با امنیت پایدار کشور گره خورده است

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مسئله مشارکت عمومی در انتخابات با امنیت پایدار کشور گره خورده است، گفت: در شرایطی که دشمنان در عرصه‌های بین‌المللی؛ مشکلات عدیده‌ای برای نظام و ملت ایران ایجاد کرده‌اند، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پاسخی قاطع بر توطئه‌های بدخواهان نظام خواهد بود.

مشارکت عمومی در انتخابات با امنیت پایدار کشور گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  امروز در هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر گزارش عملکرد دستگاه‌های دولتی استان به مردم اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه گزارش عملکرد دستگاه‌ها و فعالیت‌های انجام شده باید در رسانه‌های استان به‌ویژه صدا و سیما تبیین شود، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی از دستاوردهای نظام اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی است، گفت: اراده مردم در صحنه سیاسی انتخابات تجلی پیدا می‌کند، در شرایط کنونی کشور هر کسی که تریبونی در اختیار دارد؛ باید مردم را به حضور حداکثری و البته انتخاب فرد اصلح تشویق کند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه مسئله مشارکت عمومی در انتخابات با امنیت پایدار کشور گره خورده است، تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان در عرصه‌های بین‌المللی؛ مشکلات عدیده‌ای برای نظام و ملت ایران ایجاد کرده‌اند، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پاسخی قاطع بر توطئه‌های بدخواهان نظام خواهد بود.

همچنین محمد محمدپور، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان‌شرقی در سخنانی با اشاره به اینکه فعالیت کارگروه‌های تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب طی هفته‌های اخیر با نتایج قابل توجهی همراه بوده است، یادآور شد: درصدد تدوین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان برای ارائه به رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ۲۹ بهمن هستیم.

وی با بیان اینکه تجمیع اقدامات و برنامه‌های اجرا شده در دانشگاه‌های استان، در راستای تبیین و ترویج مبانی و مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب با نتایج مطلوبی همراه بوده است، متذکر شد: قبل از دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقدامات دیگر نهادهای استان نیز جمع‌بندی و در قالب گزارشی جامع تدوین خواهد شد.

مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز نیز در این جلسه با اشاره به شتاب علمی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه دانشگاه‌های استان نیز در مسائل علمی، فرهنگی و اجتماعی با دستاوردهای بزرگی مواجه بوده‌اند و به عبارتی امروز دانشگاه‌ها یکی از بزرگترین مراکز امید در کشور شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول