اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»

مدیرکل کتابخانه‌‎های عمومی استان زنجان از برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» در زنجان خبر داد.

برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش کتابخوانان را یکی از برنامه‌های مهم اداره کل کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های متعددی اجرایی می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌‎های عمومی استان زنجان با اشاره به عضویت 8 درصد از زنجانی‌ها در کتابخانه‌های عمومی استان گفت: در تلاش هستیم که این آمار در استان افزایش پیدا کند.

وی در ادامه از برگزاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسابقه‌ کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه با هدف ترویج و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

نیک‌بخش با اشاره به اینکه نسخه الکترونیک این کتاب و اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه در سامانه مسابقات فرهنگی نهاد به آدرس samakpl.ir درج شده است، گفت: جوایز مسابقه شامل ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی است.
کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» تهیه شده توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا، در ۹۶ صفحه و پنج بخش کلی، مهم‌ترین مباحث مطرح در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تالیف شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول