اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

احتمال دست‌داشتن اپوزیسیون و برخی تجار در بحران کمبود آرد پاکستان

طبق گزارش‌های اولیه مربوط به بحران کمبود آرد که به «عمران‌خان» تحویل داده شده، برخی سیاستمداران عضو اپوزیسیون، بازرگانان و مقامات محلی در احتکار گندم و به وجود آمدن بحران کمبود آرد دست دارند.

احتمال دست‌داشتن اپوزیسیون و برخی تجار در بحران کمبود آرد پاکستان

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، بر اساس برخی گزارش‌ها، اپوزیسیون و بازرگانان در به وجود آمدن بحران کمبود آرد پاکستان دست دارند.

طبق گزارش‌های اولیه مربوط به بحران کمبود آرد که به «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان تحویل داده شده سیاستمداران عضو اپوزیسیون، بازرگانان و برخی مقامات محلی در احتکار گندم و به وجود آمدن بحران کمبود آرد دست دارند.

رسانه‌های پاکستانی گفته‌اند گزارش تیم‌های ویژه تحقیق در این کشور نشان داده که برخی سیاستمداران اپوزیسیون در هماهنگی با تاجران بزرگ برای خلق بحران آرد در این کشور همکاری داشته‌اند.

این خبر در حالیس منتشر می‌شود که مریم اونگزیب سخنگوی حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف از احزاب عضو اپوزیسیون وزرای دولت مرکزی را در زمینه به وجود آمدن بحران کمبود آرد متهم کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول