اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث در سمنان

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در بنای تاریخی امام‌زاده علویان (ع) سمنان خبر داد.

برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث در سمنان

ابوالقاسم کربلایی‌غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در سمنان خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به اینکه وظیفه یگان حفاظت مراقبت از ابنیه و اشیا است، این مانور به‌منظور آمادگی پرسنل یگان حفاظت و سایر دستگاه‌های امدادی و انتظامی در مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه برگزار شد.

وی گفت: هدف از اجرای مانور، حفاظت از بناهای تاریخی، کاهش عواملی که منجر به آسیب بنا می‌شود و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در زمان حوادث غیرمترقبه است.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ادامه داد: در این مانور، هلال احمر، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشتند.

کربلایی‌غلامی افزود: هم‌وطنان و دوست‌داران میراث فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در بناهای تاریخی از طریق سامانه خبری به شماره تلفن ۳۱۷۰۵ اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان پس از تأیید صحت و سقم گزارش با هماهنگی دستگاه‌های امدادی و نیروی انتظامی به محل مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در بنای تاریخی امام‌زاده علویان (ع) سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول