اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

یخچالی: تاکتیک‌هایمان را وابسته به حضور «صمد» تنظیم نکردیم

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اشتباهی که پتروشیمی انجام داد اتکای تاکتیک‌هایشان به حضور «صمد» بود ولی ما تاکتیک‌هایمان را به حضور «صمد» تنظیم نکردیم.

یخچالی: تاکتیک‌هایمان را وابسته به حضور «صمد» تنظیم نکردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بهنام یخچالی پس از پیروزی تیمش برابر مهرام تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اول از همه این برد را به هواداران بسکتبال شهرداری گرگان تبریک می‌گم.

وی ادامه داد: من چند روزی است که در گرگان حضور دارم و خیلی جو خوبی حاکم بر گرگان است و قبلا هم گفتم خیلی دوست داشتم برای گرگان و این هواداران بازی کنم.

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: خدارا شاکرم که امروز با یک کار تیمی پیروز شدیم و از همه مسوولان بخاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم.

یخچالی درباره سه پرتاب موفق سه امتیازی‌اش در بدو ورود به زمین، گفت: امسال اینجا آمدم تا در این دو ماه باقی مانده به آخر فصل برای تیم مفید باشم و مهم نیست چه کسی برای تیم شوت بزند و امتیاز آوری کند بلکه پیروزی تیم مهم است.

وی تاکید کرد: اگر دقت کرده باشید تیم ما با دفاع همه تیم‌ها را شکست می‌دهد و سعی می‌کنم نکاتی که مربی و کادر فنی از من می‌خواهد در زمین اجرا کنم.

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که نبود «صمد نیکخواه بهرامی» ترکیب تیم مهرام تهران چقدر در پیروزی شما موثر بود، بیان کرد: بازی گذشته مهرام و پتروشیمی را دیده بودیم و آنالیز کردیم و تصمیم گرفته بودیم در هر شرایطی که «صمد» در ترکیب مهرام حضور داشت یا نداشت همان تاکتیک و دستورالعمل‌ها را اجرایی کنیم.

یخچالی گفت: بازیکنان پتروشیمی هم به این موضوع اشاره کردند که قبل از بازی با مهرام بازی‌های صمد را خیلی آنالیز کرده بودند و صمد بازی نکرد و در اوایل بازی تحت تاثیر نبود وی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: ما هم بخاطر همین موضوع تصمیم گرفتیم تاکتیک‌های اتخاذی خیلی به حضور صمد متکی نباشد و در هر شرایطی یک سیستم مشخص و تمرین شده را اجرایی کنیم که موفق هم بودیم.

یخچالی بیان کرد: صمد بازیکن بزرگی است و در صورت حضورش در ترکیب می‌توانست به تیمش کمک کند اما خوشبختانه ما موفق شدیم پیروز میدان شویم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول