اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری 2500 برنامه متنوع ویژه دهه فجر در لرستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در ایام دهه فجر 2 هزار و 500 برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف در سطح استان برگزار خواهد شد.

برگزاری 2500 برنامه متنوع ویژه دهه فجر در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدلطف‌اله حیات‌الغیب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان که به منظور تشریح برنامه‌های دهه فجر برگزار شد، عنوان کرد: امروز در جهان شخصیتی که هم از لحاظ معنوی، سیاسی، تدبیر و شجاعت مانند رهبر معظم انقلاب وجود ندارد.

وی خون سردار شهید سلیمانی را باعث استمرار حرکت انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ما غلبه خون بر شمشیر بود و امروز نیز در تشییع شهید سلیمانی دیدیم که از شهادت این شهید خونشان به جوش آمد و حماسه‌ای بزرگ به وجود آوردند و در واقع خون حاج قاسم روح استکبار ستیزی را بیدار کرد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد: امیدواریم تمام سمت و سوی ما در برنامه‌های دهه فجر زمینه‌ای برای حضور پر شور در حماسه دوم اسفند باشد.

وی انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل جدید را بسیار مهم و نیازمند تلاش برشمرد و گفت: تبیین اهداف انقلاب اسلامی در همین راستا باید در برنامه‌های دهه فجر مد نظر قرار گیرد.

حیات‌الغیب به برنامه‌های دهه فجر در لرستان اشاره و تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 500 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری، جنگ شادی، افتتاح و.... در این ایام در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی از به صدا درآمدن زنگ انقلاب در کلیه مدارس و کارخانه‌های استان در 12 بهمن خبر داد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری یادواره شهدا، همایش اقوام عشایر، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، جنگ‌های شادی، مسابقات ورزشی برای اقشار مختلف و... از جمله برنامه‌های مهم دهه فجر به شمار می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در روز 22 بهمن مراسم راهپیمائی در خرم‌آباد با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: جوانان را دعوت کردیم که خلاقیت‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها به اطلاع برسانند و ما نیز امسال برنامه‌های خود را با محوریت مردم و جوانان برگزار می‌کنیم و ما فقط کار هماهنگی امور را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول