اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

فارس من| بررسی تلفنی پرونده در دیوان عدالت اداری میسر نیست

تلفن دیوان عدالت اداری مشکلی ندارد و مسؤولان مربوطه پس از انجام بررسی‌های لازم، دلایل عدم پاسخگویی تلفنی به مردم را اعلام کردند.

فارس من| بررسی تلفنی پرونده در دیوان عدالت اداری میسر نیست

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من، پویشی را با عنوان تلفن دیوان عدالت اداری مشکل دارد، ثبت کرده و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

این مخاطبان عنوان کردند: «تلفن دیوان عدالت اداری مشکل دارد و نمی توانند برای پرسیدن یک سوال، وقت و هزینه سفر به غرب تهران را پرداخت کنند، بنابراین از مسؤولان خواسته‌اند تلفن دیوان عدالت اداری درست شود.»

همچنین اعلام کرده‌اند: «متاسفانه در تماسی که گرفته شده مکررا به منوی اصلی برمی گردند و نمی توانند با بخش ریاست تماس بگیرند و هیچ راه دیگری هم برای تماس‌شان وجود ندارد.»

در همین زمینه احسان باقری یکی از مدیران روابط عمومی دیوان عدالت اداری به خبرنگار فارس گفت: اطلاعات پرونده را نمی توان به صورت تلفنی پاسخ داد در این رابطه بخشنامه ای داریم که براساس آن نمی توان پاسخ تلفنی به متقاضیان و مردم داد.

وی افزود: عدم پاسخگویی تلفنی برای توضیح دادن در مورد پرونده‌ها به این دلیل است که جلوی کارچاق کنی‌ها گرفته شود.

باقری گفت: دیوان عدالت اداری به دنبال این است که جواب‌گویی بالا و صددرصدی به مردم را داشته باشد اما گاهی برخی از تماس‌های تلفنی طولانی است و همین امر باعث پشت نوبت رفتن متقاضیان می‌شود.

وی در مورد اختلال در سیستم پاسخگویی دیوان عدالت اداری گفت: تمام خطوط تلفنی سالم هستند و مشکلی نیست به همین جهت بر اساس پیگیری‌هایی که انجام شده با تمام شعب دیوان تماس برقرار کرده‌ایم و ایرادی مشاهده نشده است.

باقری افزود: مردم باید بدانند که احراز هویت تلفنی میسر نیست و ما غیرحضوری نمی‌توانیم پاسخگوی برخی از سوالات مردم باشیم،اما با این وجود هم سامانه ارتباطی و پاسخگویی به مردم مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول