اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برخی هنرمندان زنجانی خودشان را با مهران مدیری مقایسه می‌کنند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با انتقاد از مبلغ بالای برخی از بازیگران در اعلام دستمزد گفت: متاسفانه برخی هنرمندان زنجانی خودشان را با مهران مدیری مقایسه می‌کنند، در صورتی که صدا و سیمای زنجان توان پرداخت ارقام بالا برای دستمزد را ندارد.

برخی هنرمندان زنجانی خودشان را با مهران مدیری مقایسه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن آن خون‌های بسیاری نثار شده است از همین رو باید تلاش کنیم که این خون‌ها بی‌ثمر نباشد و دستاوردهای انقلاب به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت دهه فجر و البته انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش این سازمان بر گرم نگهداشتن تنور انتخابات و حضور پرشور مردم، آگاهی بخشی به مردم و تبیین شاخصه‌ها و مولفه‌های نامزد اصلح خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر گفت: در این ایام برنامه‌های سینمایی مرتبط از 12 تا 22 بهمن ماه از جمله انیمیشن آقای شاه و سریال فارسی پخش خواهد شد.

لطیفی همچنین از پخش برنامه فجر بایرامی نیز هر شب از صدا و سیمای مرکز زنجان و برنامه کاروان انقلاب از 13 بهمن ماه خبر داد و گفت: پخش مستند شاخص و همچنین راهپیمایی 22 بهمن نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه در حوزه صدا نیز برنامه 27 قسمتی در قالب برنامه نمایشی مرتبط با شهدای شاخص استان، برنامه فجر آخشاملاری و روز شمار انقلاب پخش خواهد شد، گفت: همچنین در رادیو نما به عنوان یکی از ظرفیت‌های صدا و سیما از تصاویر انقلاب اسلامی و انقلاب زنجان استفاده و برنامه‌های زنده در اینستاگرام پخش خواهد شد.

وی از پخش و تولید 17 هزار و 400 دقیقه برنامه با موضوع دهه فجر و 16 هزار دقیقه در خصوص انتخابات در حوزه‌های مختلف صدا و سیما خبر داد و گفت: با توجه به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی باید رویکرد آنها ایجاد وحدت و همدلی و امید باشد.

لطیفی با اشاره به توطئه ترامپ علیه کشور ایران و رونمایی وی از معامله قرن بیان کرد: برای ارائه چنین طرحی هزینه‌های بیشماری شده و در اتاق‌های فکر برای آن فکر شده است، برنامه‌ای که بر اساس آن اقدام به ترور شهید سلیمانی کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ما به اندازه رسانه‌های غربی تلاش نمی‌کنیم در حالی که بیشترین سرمایه‌گذاری غرب بر روی رسانه‌هاست. 

 وی با اشاره رشد مطبوعات کشور نسبت به سال‌های اولیه انقلاب گفت: مطبوعات رشد داشته‌اند اما هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند، اما یک نکته مهم وجود دارد و آن اینک مطبوعات می‌توانند کمک حال صدا و سیما در اجرای برنامه‌های مختلف باشند.

لطیفی در ادامه به بحث بودجه صدا و سیما نیز اشاره کرد و گفت: مشکل بودجه فرهنگی در کشور اساسی است و متاسفانه از اول انقلاب هر جا کمبود داشته‌ایم از فرهنگ کاسته‌ایم و هیچگاه هم این دیدگاه درست نشده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه تقریبا از سالانه 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه اختصاص یافته به صدا و سیمای مرکز زنجان بیشترین مبلغ در بخش سیما هزینه می‌شود، اضافه کرد: کل این مبلغ برای حوزه‌های صدا، سیما و فضای مجازی و خبر اختصاص پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: برای مثال امسال بودجه صدا و سیما 2 میلیارد و 120 میلیون تومان بود که 20 درصد آن تخصیص یافته است.

لطیفی همچنین در ارتباط با درخواست برخی از هنرمندان مبنی بر داشتن دستمزد بالا گفت: متاسفانه برخی هنرمندان زنجانی خودشان را با مهران مدیری مقایسه می‌کنند، در صورتی که صدا و سیمای زنجان توان پرداخت ارقام بالای دستمزد را ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه ساخت برخی از سریال‌ها دارای هزینه‌های بالایی است، گفت: گاها هزینه کرایه دوربین و همچنین ساخت دکور بسیار بالاست در حالی که ما تلاش می‌کنیم در استان با کمترین هزینه دکور بسازیم.

وی در ارتباط با دستمزد بازیگران نیز گفت: ممکن است برای برخی بازیگران اصلا  پول ندهیم ولی یک بازیگر روزی 100 هزار تومان برخی 300 هزار تومان و برخی روزی یک میلیون تومان نیز می‌گیرند، ولی برخی از بازیگران رقم زیادی می خواهد و برای 40 روز 25 میلیون تومان درخواست می‌کنند، مبلغی که بسیار بالاست.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول