اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۵۴ پروژه آب‌رسانی و دفع فاضلاب در استان سمنان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان از افتتاح ۵۴ پروژه آب‌رسانی و خدمات دفع فاضلاب در این استان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

افتتاح ۵۴ پروژه آب‌رسانی و دفع فاضلاب در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سمنان اظهار کرد: افتتاح ۵۴ پروژه آب‌رسانی و خدمات دفع فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ۹ پروژه در سمنان، ۱۰ پروژه در شاهرود، هفت پروژه در دامغان، پنج پروژه در گرمسار، هفت پروژه در مهدی‌شهر، ۹ پروژه در سرخه، سه پروژه در آرادان و چهار پروژه در میامی در حوزه فعالیتی شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: همچنین عملیات اجرایی سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۷ میلیارد ریال در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

طاهری با بیان اینکه دو پروژه هم‌زمان با هفته با دهه مبارک فجر در شهرستان سمنان کلنگ زنی می‌شود، این پروژه‌ها را بازسازی تأسیسات چشمه روزیه و حفر و تجهیز چاه شماره ۱۰ سوکان اعلام کرد.

وی گفت: پروژه حفر و تجهیز دو حلقه چاه در شهرستان شاهرود نیز هم‌زمان با این ایام مبارک کلنگ‌زنی خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان ادامه داد: بازسازی تونل چشمه روزیه به طول سه کیلومتر و اصلاح خط انتقال آن به طول ۱۰ کیلومتر امسال آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده است این طرح با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریالی سال آینده به بهره‌برداری برسد.

طاهری گفت: حفر و تجهیز چاه شماره ۱۰ سوکان نیز آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده است تا پایان امسال با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی به بهره‌برداری برسد.

وی هزینه حفر و تجهیز دو حلقه چاه در شهرستان شاهرود نیز که تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، را ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: حذف قبوض کاغذی آب در استان سمنان آغاز شده است و مشترکان سمنانی می‌توانند به دو روش در این طرح مشارکت داشته باشند.

طاهری گفت: مراجعه به پرتال امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و ورود به سامانه با شماره پرونده، کد جغرافیایی و ثبت شماره همراه نخستین راه است؛ همچنین با ارسال عدد سه به همراه ستاره و سپس شماره پرونده به شماره 500023179 نیز یکی از راه‌های دیگر مشارکت در حذف قبوض کاغذی آب در این استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول