اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح 10 پروژه عمرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر 10 پروژه عمرانی توسط شرکت آبفای استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 10 پروژه عمرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان،علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: برای افتتاح و بهره برداری از این 10 پروژه، اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: اجرای طرح انتقال آب از مخزن آب و فاضلاب شهری خرمدره به روستای ویسان با اعتباری معادل 10 میلیارد و 480 میلیون ریال از جمله این طرح ها است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: احداث مجتمع آبرسانی قره گل و برون قشلاق در شهرستان ماهنشان با اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز از پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر سال‌جاری است.

وی بیان کرد: اجرای اصلاح شبکه توزیع آب در شهرهای قیدار می‌رسد.

جزء قاسمی به اجرای طرح تامین آب شرب شهر ارمغانخانه نیز اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان احداث مخزن آب 500 متر مکعبی و خط انتقال به طول یک هزار و ۲۰۰ متر در شهر سهرورد را یادآور شد و افزود: عملیات حفر یک حلقه چاه، احداث اتاقک سر چاه و خط انتقال شهر کرسف به طول 1.1 کیلومتر نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شرکت آبفا در دهه فجر سال جاری است.

این مسوول بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستاهای ویک و چشمه‌سار در شهرستان سلطانیه و اجرای طرح تله متری در شهر قیدار را از دیگر پروژه‌های شاخص قابل افتتاح شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نام برد.

انتهای پبام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول