اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فقط ۲ ساعت هفته، زمان برای خانواده شهدای خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران باید در هفته دو ساعت وقت ویژه برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران پیش‌بینی کنند و در جلسه شورای اداری استان باید گزارش عملکرد مدیران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارائه شود.

فقط ۲ ساعت هفته، زمان برای خانواده شهدای خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در دیدار با خانواده شهید علی هدایتی، اظهار کرد: در این دیدارها با حل گوشه‌ای از مشکلات می‌خواهیم دین خود را به جامعه شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان ادا کنیم.

وی پس از بیان مشکلات فرزند شهید در خصوص ایجاد پمپ‌بنزین تک سکویی با برقراری تماس تلفنی با دادستان بجنورد گفت: برسی اسناد و مدارک نشان می‌دهد مسیر قانونی برای انجام کار طی شده است اما برخی افراد بدون دلیل مانع فعالیت شده‌اند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نباید اجازه دهیم بساط اینکه برخی افراد مخالف انجام کاری هستند، مانع اجرای فعالیت‌ها شوند و برای استان تعیین تکلیف کنند.

وی در این تماس تلفنی خطاب به دادستان بجنورد، تأکید کرد: ما وظیفه‌داریم ایمنی لازم برای اجرای کار این برادر شهید را ایجاد کنیم.

وی در دومین دیدار با خانواده شهید علی محمد بیک محمدی به گفت و گو نشست و شنوای مشکلات آنان بود و در خصوص حل مشکل بانکی این خانواده دستور داد: مدیرکل بازرسی استانداری در نشست با مدیرعامل بانک تجارت استان موضوع را بررسی و تا شنبه گزارش دهد.

پیگیری روند پرداخت تسهیلات برای بازسازی منزل روستایی آسیب‌دیده این خانواده در سیل ابتدای سال جاری استان از دیگر موضوعات این خانواده که شجاعی در این خصوص طی تماس تلفنی با مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان دستور رسیدگی به این مشکل را صادر کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخش دیگری گفت: در طرح میثاق مدیران باید آنان در زمان‌بندی معین با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جهت رفع مشکلات دیدار داشته باشند.

شجاعی افزود: مدیران باید در هفته دو ساعت وقت ویژه برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران پیش‌بینی کنند و در جلسه شورای اداری استان باید گزارش عملکرد مدیران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول