اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه بزرگ در شهر «بهارستان» با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان

شهردار بهارستان گفت: در دهه فجر ۴ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر بهارستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه بزرگ در شهر «بهارستان» با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان

حسین یاراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری ۴ پروژه بزرگ عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر بهارستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

شهردار بهارستان افزود: بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم در محله چاهگچی یکی از جاده‌های پرتردد شهر بهارستان است و می‌توان گفت اصلی‌ترین مسیر مردم و شهروندان برای ورود به شهر بهارستان است که در دهه فجر عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم به طول یک هزار و ۳۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و با تکمیل این پروژه بخش بزرگی از مشکلات شهروندان برای تردد به شهر جم رفع می‌شود.

یاراحمدی از افتتاح زیرسازی و آسفالت بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت اتوبان جم - فیروزآباد خبرداد و بیان کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد تا یکی از ورودی‌های شهر بهارستان مسیری مطلوب داشته باشد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از روشنایی بلوار اندیشه در محله شهید آهنجان گفت: روشنایی بلوار در این منطقه به طول ۵۰۰ متر و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود و همچنین زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر به مساحت ۹ هزار متر مربع و با اعتبار ۶۳۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار بهارستان با اشاره به وسعت و پراکندگی جمعیت در این شهر تازه تاسیس، بیان کرد: علی‌رغم خیلی از مشکلات اقتصادی کشور، شهرداری برای خدمت به شهروندان، توسعه و پیشرفت شهر تلاش می‌کند و با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته پروژه‌های خوبی در این شهر در حال اجرا است و در دهه فجر با افتتاح و آغاز عملیات این پروژه‌ها بخش بزرگی از مشکلات این شهر رفع می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، ساختن شهری زیبا و شایسته برای شهروندان است و از اینکه مردم بهارستان با صبر و همدلی به ما در اجرای پروژه‌ها کمک می‌کنند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول