اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کنگره‌های ملی شهدا، تا سال ۱۴۰۰ در همه استان‌ها برگزار می‌شود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: از ۱۰ سال پیش برنامه‌ریزی شده تا سال ۱۴۰۰ همه استان‌های کشور کنگره‌های ملی خود را برگزار کنند.

کنگره‌های ملی شهدا،  تا سال ۱۴۰۰ در همه استان‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حق‌طلب صبح امروز در دومین جلسه ستاد سیاست‌گزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان زنجان اظهار گرد: ۲۶ استان در کشور تاکنون کنگره شهید را در استان خود برگزار کرده‌اند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: از ۱۰ سال پیش برنامه‌ریزی شده تا سال ۱۴۰۰ همه استان‌ها، کنگره‌های ملی خود را برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ برنامه‌ای به اندازه برگزاری کنگره شهید در افزایش همکاری بین دستگاه‌ها موثر نبوده است، افزود: در برگزاری این برنامه وحدت و یکپارچگی به خوبی دیده می‌شود.

حق‌طلب با بیان اینکه نخستین کنگره شهید سال آینده در استان ایلام برگزار می‌شود، عنوان کرد: کنگره‌هایی که امروز برگزار می‌شود به جای اینکه یک مجلس ختم بزرگ باشد، یک برنامه و کار فرهنگی است و دستاوردهای زیادی دارد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه برگزاری کنگره‌های ملی همراه با برنامه‌های فرهنگی و حمایتی از اقشار ضعیف جامعه است، گفت: این نشان می‌دهد خیر و برکت وجود شهدا سال‌ها پس از شهادت نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمن بیش از اینکه از تجهیزات واهمه داشته باشد از روحیه جهادی مردم ترس دارد، گفت: انتقام سخت مردم از آمریکا قبل از حمله به عین‌الاسد در حقیقت حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی بود.

حق‌طلب با بیان اینکه سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه مسؤولیت تقدیر از خانواده شهدا را بر عهده دارد، گفت: رویکرد اصلی اما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره کنگره شهید یک نمایش توان مدیریتی است، گفت: بیش از برخورداری هر استان، همت بالای مدیران در برگزاری کنگره شهید در استان‌ها موثر است.

استاندار زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: تلاش دشمن از بیان طرح معامله قرن دخالت در امور مردم و از بین بردن روحیه آزادی‌‌خواهان است. 
فتح‌الله حقیقی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران یک حقیقت مطلق در جامعه هستند، بیان کرد: به مدیران تاکید شده تا به برگزاری این کنگره شهید به عنوان یک کار اداری نگاه نشود. 
وی با بیان اینکه بی شک با برگزاری کنگره شهید زنجان به عنوان یک نمونه مثال زده یاد خواهد شد، گفت: زنجان شهر شور و شعور حسینی بوده و به عنوان الگو در برنامه‌های فرهنگی شناخته شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول