اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معامله‌ قرن یک جنایت بزرگ در حق جامعه‌ بشری است

دبیر حزب موتلفه استان مرکزی گفت: معامله‌ قرن که به‌وسیله آمریکایی‌ها و همراهان خائن آن در منطقه طراحی شده، یک جنایت بزرگ نه تنها در حق مردم مظلوم فلسطین، بلکه در حق جامعه‌ بشری است.

معامله‌ قرن یک جنایت بزرگ در حق جامعه‌ بشری است

نادر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: جامعه بین‌الملل باید بداند که معامله‌ قرن که به‌وسیله آمریکایی‌ها و همراهان خائن آن در منطقه طراحی شده یک جنایت بزرگ نه تنها در حق مردم مظلوم فلسطین، بلکه در حق جامعه‌ بشری است و همه باید برای شکست این حیله، جبهه‌ مقاومت را تقویت و مستحکم‌تر کنیم در برابر آن کوتاه نیائیم.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و محور مقاومت در چنین شرایطی که برخی حاکمان عرب، مسئله فلسطین را در مقابل هجمه‌ صهیونیست‌ها تنها گذاشته و اسرائیلی‌ها تصور می‌کنند که بهترین زمان برای فیصله دادن مسأله‌ فلسطین و نابودی این آرمان است، هرگز فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی خاطرنشان کرد:‌ دستگاه رسانه‌ای صهیونیسم بین‌الملل تلاش می‌کنند تحت عنوان معامله‌ قرن به فلسطینی‌ها اینگونه وانمود کند که دوران مقاومت تمام شده و هیچ کس در جهان اسلام  از آنان و آرمان قدس حمایت نمی‌کند و ما وظیفه داریم این تصور موهوم را بشکنیم.

مقدسی افزود: دستگاه دیپلماسی ما باید سران کشورهای جهان و به خصوص جهان اسلام را در نشستی فوق‌العاده از طریق سازمان ملل متحد، سازمان جنبش عدم تعهد و سازمان کنفرانس اسلامی فرا بخواند و  از تنگ‌تر شدن محاصره مردم فلسطین و غزه جلوگیری کنند و مانع از تحقق این جنایت بشری شود، زیرا طرح ترامپ کاملا خصمانه، ظالمانه و یکجانبه است که درصدد بیشتر کردن فشار بر ساکنان مسلمان کرانه باختری، غزه و قدس شریف است و نمی‌تواند به آرامش در منطقه و حل مناقشات کمکی بکند و چه بسا به ناآرامی و آتش‌افروزی در منطقه منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: ما باید افکار عمومی دنیا و وجندان‌های بیدار جهان را نسبت به این جنایت بشری آگاه کنیم و هشدار دهیم که اگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه اقدام عاجلی صورت نگیرد قطعا دیر یا زود اسراییل دامن آن‌ها را هم به آتش خواهد کشاند و این غده سرطانی دامن آنها را نیز خواهد گرفت، صهیونیست‌ها در صورت نبود مقاومت به اشغالگری‌های خود از نیل تا فرات ادامه خواهند داد و به هیچ تعهد و قانون بین المللی هم پایبند نیستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی بیان کرد: تنها راه مقابله با صهیونیسم بین الملل مقاومت است و با توجه به شکل‌گیری چنین جبهه‌ مقاوم و به‌هم‌پیوسته‌ای که تاکنون بارها امتحان خود را در میدان مجاهدت به خوبی پس داده‌ و با شهادت سردار سلیمانی خشم انقلابی و فروخفته‌ای را در سینه‌های خود حبس کرده و همچنین با توجه به سنت الهی و قرآنی، باید منتظر این ایده مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق وعده‌ قطعی الهی یعنی محو رژیم غاصب صهیونیستی باشیم و اینگونه ترفندها و معامله‌های قرن راه به جائی نخواهد برد و نمی‌تواند روند محو این رژیم آدم کش و جنایتکار را به تعویق بیندازد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول