اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

SDI یک پیش نیاز و ابزاری قدرتمند برای تسریع توسعه پایدار است

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری استان زنجان SDI را به عنوان یک پیش نیاز ضروری و ابزاری قدرتمند برای تسریع روند رشد و توسعه پایدار توصیف و خواستار اهتمام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تسریع در اجرای این پروژه شد.

SDI یک پیش نیاز و ابزاری قدرتمند برای تسریع توسعه پایدار است

به گزارش خبرگزاری ارس از زنجان، پریسا فتحعلی بیگلو در جلسه بررسی مشخصات و امکانات نرم افزار فرابر، به تاکیدات استاندار زنجان در خصوص ضرورت اجرایی شدن پروژه SDI در استان اشاره و اظهار کرد: با اجرای این پروژه همه اطلاعات و داده‌های موجود در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به صورت یکپارچه، نظام‌مند و تجمیع شده در قالب لایه‌ها و نقشه‌های شهری و استانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری استان زنجان در ادامه به تبیین مزایا و محاسن اجرای این پروژه در استان اشاره کرد و گفت: افزایش دقت و سرعت دسترسی به اطلاعات، استخراج آنی آخرین داده‌های آماری و تحلیل لحظه‌ای آن با کمک نرم افزارهای قدرتمند، هدفمند سازی هرچه بیشتر برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت، کاهش هزینه‌ها، به حداقل رساندن اشتباهات، کمک به افزایش سرمایه‌گذاری‌های موفق، افزایش دقت در تخصیص منابع، جلوگیری از انجام استعلامات طولانی مدت برای دسترسی به اطلاعات، جلوگیری از دوباره کاری‌ها، افزایش دقت در تصمیم گیری بلند مدت، کمک به اتخاذ تصمیمات لحظه‌ای در مواقع رخداد بحران و... تنها بخشی از محاسن و مزایای اجرایی شدن این طرح است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود این طرح را شامل دو فاز گردآوری و استاندارد سازی اطلاعات و ایجاد سامانه و پیاده سازی آماری و بصری بر روی نقشه های جغرافیایی دانست و گفت: به منظور کاهش اشتباهات احتمالی، اتلاف هزینه و زمان و همچنین در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده و بهترین نتیجه در اجرای این پروژه، استفاده از تجربیات مشابه سایر استان‌ها در این حوزه، مشاوره با اساتید و صاحب نظران و انجام برنامه‌ریزی دقیق را لازمه اجرای موفق این طرح است.

 وی در پایان SDI را به عنوان یک پیش نیاز ضروری و ابزاری قدرتمند برای تسریع روند رشد و توسعه پایدار توصیف نموده و خواستار اهتمام سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تسریع در اجرای این پروژه گردید.

شایان ذکر است، در ادامه این جلسه نماینده شرکت مهندسی مشاور عصر فناوری دانش با ارائه توضیحاتی به تبیین امکانات و توانمندی‌های نرم افزار فرابر در اجرای پروژه SDI پرداخته و حاضرین جلسه با بحث و بررسی در این خصوص نسبت به قابلیت های این نرم افزار تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول