اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نفرات نهایی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای انتخابات مجلس معرفی شدند

نشست روز یازدهم بهمن ماه مجمع نیروهای انقلاب برای انجام مرحله آخر معرفی و بحث و بررسی درباره نامزدهای منتخب این مجمع صبح امروز برگزار شد.

نفرات نهایی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای انتخابات مجلس معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نشست روز یازدهم بهمن ماه مجمع نیروهای انقلاب برای انجام مرحله آخر بررسی و معرفی درباره نامزدهای منتخب این مجمع صبح امروز برگزار شد.

 در ادامه این نشست پس از پرسش و پاسخ و ارائه دیدگاه‌های 13 نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات داخلی مجمع نیروهای انقلاب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای معرفی نفرات نهایی لیست انتخاباتی این مجمع با احتساب 60 درصد از آرای حاضر در جلسه، رأی‌گیری انجام شد.

در نهایت این رأی‌گیری مهدی طغیانی، امیرحسین بانکی‌پورفرد، زهرا شیخی، حجت‌الاسلام حسین میرزایی، عباس مقتدایی، ابوالفضل قربانی و تورج حاج‌رحیمیان با کسب حدنصاب آرای مأخوذه به عنوان هفت نفر نهایی انتخاب شدند.

به گزارش فارس، در حالی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار خواهد شد که پیش از این افراد تأیید صلاحیت‌شده از سوی هیأت‌های اجرایی و شورای نگهبان معرفی شده‌اند و امروز موعد نهایی بررسی شکایت افراد عدم احراز صلاحیت‌شده بود.

پیش از این نیز دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده بود: با برگزاری انتخابات از بین ۶۶ نفری که برای نمایندگی مجلس اعلام آمادگی کرده بودند، ۱۱ نفر که توانستند حائز آرای بیش از ۳۰ درصد حاضرین شوند، به عنوان نامزدهای اولیه مجمع نیروهای انقلاب در اصفهان برگزیده شدند و در مراحل آینده به لیست نهایی یعنی لیست ۵ نفره مجمع خواهیم رسید.

انتهای پیام/63086/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول