اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

«معامله قرن» شکست می‌خورد/ وعده سوخت صیادان عملی شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: همه می‌دانیم طرح معامله قرن که توسط رئیس‌جمهور آمریکا طرح شده است مثل طرح‌های دیگرشان به شکست خواهد انجامید.

«معامله قرن» شکست می‌خورد/  وعده سوخت صیادان عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر با گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت:  شغل بسیاری از مردمی که در کرانه خلیج فارس زندگی می‌کنند، صیادی است، اما متأسفانه وعده‌هایی که  قبلا برای حل مشکل سهمیه سوخت صیادان داده شد، هنوز خبری از تحقق آنها نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه صیادان برای رفتن به دریا نیاز به بنزین سهمیه‌ای دارند، بیان داشت:  اگر مسؤولین مشکل سوخت صیادان را حل کنند، از آن سو قیمت‌ها ارزان‌تر شده و آبزیان نیز با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شود. 

وی با اعلام اینکه مسؤولان کاری نکنند که دل مردم به درد آید، گفت: مردم ولی‌نعمتان شما و تعیین‌کننده این هستند که شما بر سر کار باشید یا نه و همین  مردم انقلابی و حامی نظام هستند، بنابراین مسؤولان اجرایی باید درد مردم را درک کرده و در خدمت آنها باشند و قبل از اینکه مشکلی ایجاد شود آن را حل کنند.

 صفایی‌بوشهری با بیان اینکه از مسؤولان در سطح ملی و استانی تقاضا دارم که مشکل صیادان مظلوم که واقعا قابل احترام هستند را حل کنید و در عین حال حریم ایشان حفظ شود، عنوان کرد: مسؤولین  باید کار کارشناسی کنند و از اول برای جلوگیری از مشکلات آینده  چاره‌اندیشی و پیشگیری کنند.

وی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی به دنبال  اسلام ناب محمدی، عدالت محوری، پیشرفت و توسعه در حوزه‌های علم و فناوری، رشد جامعه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، استقلال و... است به‌گونه‌ای که کشور دیگری یا سفیر انگلیس و دیگران برای ما تعیین تکلیف کنند بلکه مردم این کار را انجام دهند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان بدانند که اگر سردار سلیمانی ما را در عراق ترور می‌کنند، عین‌الاسد آنها مورد هجوم قرار می‌گیرد، ادامه داد: دیگر مقاومت و استکبارستیزی است که جامعه ما مقاوم باشد و با تهدید آمریکا عقب ننشیند.

وی با تأکید بر اینکه باید ارکان انقلاب اسلامی در قالب ولایت‌مداری جاری باشد، افزود:  همه می‌دانیم طرح معامله قرن که توسط رئیس‌جمهور آمریکا طرح شده است مثل طرح‌های دیگرشان به شکست خواهد انجامید و کشورهایی که ادعای اسلامیت و عربیت می‌کنند، نیاز است که مردم این کشورها با تمام وجود خود در مقابل این سران بایستند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که خاورمیانه در آستانه یک مقاومت بزرگ است که در پی آن هم آمریکا و هم اسرائیل و رژیم اشغالگر قدس شکست خواهند خورد. 

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول