اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

محکوم‌کردن طرح معامله قرن از سوی ائمه جمعه کرمان

ائمه جمعه کرمان ضمن محکوم‌کردن طرح ننگین معامله قرن، آن را خیانت بیشتر به مردم فلسطین و محکوم به شکست دانستند.

محکوم‌کردن طرح معامله قرن از سوی ائمه جمعه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری در نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان اظهار داشت: چهل سال مبارزه دائمی مردم‌ با استکبار، گذشته و وارد سال چهل و یکم انقلاب شدیم البته انقلاب در سن پختگی و بالندگی، نشاط و پیشرفت و در حال جهانی‌شدن است.

امام جمعه کوهبنان افزود: فردا سالروز ورود حضرت امام(ره) به کشور است در ایام دهه فجر کارهای خوبی انجام می‌شود و آرزوی دیرینه مردم کوهبنان محقق خواهد شد و طرح بزرگ معدنی کلنگ‌زنی می‌شود.

معامله قرن شکست خواهد خورد

وی تصریح کرد: رونمایی طرح معامله قرن توسط آمریکا و صهیونیست‌ها را شاهدیم در حالی که بسیاری از کشورها با این طرح مخالفت کردند، این طرح برای خیانت بیشتر به مردم فلسطین است که با شکست مواجه خواهد شد چون تجاوز به حقوق عمومی را در بر دارد.

جعفری در ادامه بیان داشت: در راه به‌ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ۱۵ سال طول کشید در حالی که دنیای غرب به سمت مادیات رفتند اما مردم کشورشان لگدمال شدند و حقوق آنان نادیده گرفته شد ولی اسلام می‌تواند حقوق همگان راتامین کند.

وی ابراز داشت: دشمنان درصدد بودند مردم را به اسلام و انقلاب اسلامی بدبین کنند اما به‌واسطه شهادت حاج قاسم سلیمانی میلیون‌ها نفر در جای‌جای جهان امنیت آمریکا را به مخاطره انداختند.

خطیب جمعه کوهبنان بیان داشت: انتخابات نوعی واجب شرعی و قانونی است از الان با تحقیق در صدد انتخاب افراد مومن و انقلابی باشید.

وی تاکید کرد: مصاحبه وزیر امور خارجه کشور موجب تأسف بود گرچه وی این ضعف‌ها را در گذشته داشته اما باید بصیرت خود را افزایش دهد این موضع‌گیری‌ها برای کشور زشت است وی باید از مردم عذرخواهی کند و به‌دنبال جبران باشد.

وزیر امور خارجه از مردم عذرخواهی کند

حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب با اشاره به معامله قرن اظهار کرد: این فرزند نامشروع مرده متولد شده و هرگز اجرائی نخواهد شد چراکه اهداف آمریکایی‌ها  طول عمر بخشیدن رژیم صهیونیستی است، دوم  تفرقه بین  گروه‌های مقاومت که این آرزوها را به گور خواهند برد و سیلی می‌خورند.

 وی ادامه داد: راهپیمایی میلیونی در عراق،  سقوط هواپیمای نظامی با یکصد افسر عالی‌رتبه سازمان سیا، حمله مجدد به آرامکو واین سیلی‌خوردن‌ها ادامه دارد تا تابودی کامل رژیم صهیونیستی در هم بشکند.

رفیعی ابراز داشت: مردم منطقه و کشور عزیزمان راه خود را پیدا کرده‌اند ولی متاسفانه بعضی از مسئولان ما کشته و مرده غرب هستند مثل وزرات خارجه که باید از مردم عذرخواهی کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع حاج قاسم یک رفراندوم است برخی مسئولان اگر راست می‌گویند محبوبیت خود را به رفراندوم بگذارند.

نوزاد مرده معامله قرن روی دست صاحبانش می‌ماند

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهر انار با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور ایران گفت: دهه فجر درحقیقت ولادت امامت در کشور ایران است و در این دهه باید از مقام شامخ شهیدان و فداکاری‌های آن‌ها تجلیل و تکریم به‌عمل آید.

وی ابراز داشت: علی‌رغم این‌که دشمنان همیشه سعی و تلاش می‌کنند که مردم، انقلاب اسلامی و امام راحل را فراموش کنند اما هر سال دهه فجر، مردم را به یاد انقلاب اسلامی و امام راحل انداخته و مردم با آرمان‌های امام خمینی و خلف صالحش حضرت امام خامنه‌ای پیمانی مجدد می‌بندند.

امام جمعه انار افزود: در تحقق گام دوم انقلاب، وظیفه همه ما آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهیدان است

وی به طرح ذلت‌بار معامله قرن توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: این طرح برای عادی‌سازی فرهنگ صلح و سازش با اسرائیل و تشدید اختلاف و افتراق در کشورهای اسلامی است .

خطیب جمعه انار ادامه داد: طرح معامله قرن درواقع نوزاد مرده‌ای است که متولد شده و روی دست صاحبانش خواهد ماند و خواب‌های آشفته صهیونیست‌ها تعبیر نخواهد شد.

وی به حضور میلیونی مردم عراق در راهپیمایی علیه اشغالگران آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: حضور میلیونی مردم عراق در راهپیمایی علیه اشغالگری آمریکا انقلابی عظیم را در کشور عراق ایجاد و سیلی محکمی به ترامپ تروریست و سایر مقامات آمریکایی بود.

منتظری گفت: آمریکایی‌ها و همدستانش باید منتظر سیلی‌های محکم‌تری از جبهه مقاومت باشند.

وی تأکید کرد: اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه، بخشی از خون‌بهای شهیدانی مثل سردار حاج قاسم سلیمانی است نه التماس به مذاکره که توهین و تحقیر ملت ایران را در پی داشته باشد.

منتظری عنوان داشت: جبهه نفاق از یک سو، دم از انقلاب، امام و شهیدان می‌زند و از سوی دیگر دست التماس برای مذاکره با آمریکا و زیر سؤال بردن انتخابات و مایوس کردن مردم از حضور پای صندوق‌های رای می‌زند.

کاندیداها برای ریشه‌کن کردن فقر و فساد چه برنامه‌هایی دارند

 حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به اینکه امام (ره) انقلاب به ما یاد داد که بنده شاه و آمریکا نباشیم، ابراز داشت: زیرا این‌ها حزب شیطان هستند و آمریکا خوی استکباری دارد و می‌خواهد دیگران بنده و نوکرش باشند بنابراین از گسترش فرهنگ فاطمی عصبانی است و کسی که فرهنگش سازش با شیطان بزرگ آمریکا باشد بداند که جزء سران حزب شیطان است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها کسانی هستند که در گذشته قانون ننگین کاپیتولاسیون را تصویب کردند و امروز برای دستیابی به مطامع خود به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند و مطمئن باشید به فضل خداوند طرح معامله قرن شکست خواهد خورد.

امام جمعه موقت جیرفت تصریح کرد: یکی از عملیات دشمنان مقابله با تشکیل تمدن اسلامی است و حذف مطالب مرتبط با شهادت سردار قاسم سلیمانی از اینستاگرام، در واقع مقابله با تفکری است که دشمنان آن را نمی‌پسندند و پس از شهادت سردار سلیمانی وعده پیروزی و انتقام سخت از آمریکا را دادیم و افتخار می کنیم تفکر شهادت، تفکری فاطمی است.

وی عنوان داشت: بزرگترین خطر برای ایران، آمریکا نیست، بلکه خطر بزرگ این است که مفسدان اقتصادی، جاسوسان داخلی و لیبرال‌ها در مسندها بنشینند.

کمالی خاطرنشان کرد: ما از نظر و رای شورای نگهبان حمایت می‌کنیم و به آنها می‌گوییم که نگاهتان به رهبری باشد و انتخابات آتی، اولین انتخاباتی است که در چله دوم انقلاب برگزار می‌شود، بنابراین مردم باید با حضور پررنگ در این انتخابات شرکت کنند.

وی متذکر شد: چپ، راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب صرفاً یک بازی است و فقط باید به‌دنبال نماینده انقلابی بود و باید از نامزدها سوال کنید برای ریشه‌کن کردن فقر و فساد چه برنامه‌هایی دارند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول