اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امام جمعه شیراز: ترامپ و همراهان او بازنده طرح «معامله قرن» هستند

امام‌جمعه شیراز با تأکید بر اینکه معامله قرن درواقع قمار قرن بود، گفت: ترامپ و ایادی صهیونیستی او در این قمار قطعاً بازنده خواهند بود.

امام جمعه شیراز: ترامپ  و همراهان او بازنده طرح «معامله قرن» هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه معامله موضوعی دوطرفه است که باید در آن تمام منافع هر دو طرف موردنظر بوده و شرایط، مقبول هر دو طرف باشد، موضوع معامله قرن را اقدام و قماری خبیثانه دانست و اظهار کرد: ملت مسلمان جهان اجازه چنین اقدامی را به آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهند داد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده همه مردم در این رویداد را یک وظیفه دانست و خاطرنشان کرد که حضور قوی مردم در انتخابات، تداوم راه انقلاب اسلامی را بار دیگر تضمین خواهد کرد.

وی در عین حال حضور در انتخابات را بسیار با اهمیت دانست و بر انتخاب افراد اصلح تاکید کرد و از مردم استان  خواست در انتخاب کاندیداهای خود بسیار دقت کنند.

امام جمعه شیراز به زلزله هفته اخیر در خان‌زنیان نیز اشاره‌ کرد و بر لزوم آمادگی کامل برای شرایط دشوار و حوادث غیر مترقبه و همچنین ایمن‌سازی ساختمان‌ها و اماکن مختلف تأکید کرد.

آیت الله دژکام با یادآوری اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است تا از آن سود ببرد، صبر و استقامت و توکل به خداوند را از عوامل مهم پیروزی دانست و بر لزوم پایمردی بر ارزش‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول