اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

طرح «ارومیه ۲۰۲۰» لغو شد/ برنامه‌ریزی برای ۲۰۲۲

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نام ارومیه ۲۰۲۰ تغییر می یابد و اجرای این طرح را با نام جدید ادامه می دهیم.

طرح «ارومیه ۲۰۲۰» لغو شد/ برنامه‌ریزی برای ۲۰۲۲

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در دوره پنجم شورای اسلامی و در سال نخست، طرح «ارومیه ۲۰۲۰» مطرح شد، از این رو فرصت برای اجرای این طرح، در دور پنجم کم بود.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری ۲۰۲۰ برای توسعه شهر در بسیاری از موارد مفید بود، تصریح کرد: مدیریت شهری در راستای این سیاست گام برمی‌دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از نبود دبیرخانه واحد برای طرح  ارومیه ۲۰۲۰ انتقاد کرد و گفت: در ابتدا سعی شد مجوزهای لازم در این خصوص کسب شود ولی به دلیل کمبود زمان، در ابتدا این دبیرخانه نتوانست به خوبی عمل کند.

پناهی افزود: در گام‌های بعدی افراد ضعیفی برای دبیرخانه پیشنهاد شدند واز سوی دیگر آزادسازی هایی که باید در راستای اجرای ۲۰۲۰ انجام می شد، مقدور نبود.

وی گفت: شهرداری و شورای شهر اراده کرده و پس از اخذ مجوز، دبیرخانه در راستای سیاست کلی قوت گرفت و با تغییر عناوین در کمیسیون‌های شورای شهر، کمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری، کمک حال دبیرخانه شد.

وی اعلام کرد: نتایج لازم و کافی برای ارومیه ۲۰۲۰ حاصل نشده ولی با تغییر نام این طرح به ارومیه ۲۰۲۱ یا ارومیه ۲۰۲۲ شاهد تداوم اجرای این طرح خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول