اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

زنگ انقلاب اسلامی در بیت امام راحل نواخته شد

همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر زنگ چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در بیت امام خمینی (ره) نواخته شد.

زنگ انقلاب اسلامی در بیت امام راحل نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک همزمان با اولین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ورود حضرت امام راحل(ره) به کشور زنگ انقلاب در بیت امام(ره) نواخته شد.

استاندار مرکزی در این آیین گفت: حضرت امام (ره) منجی و نجات‌دهنده مردم ایران از چنگال ستمگران بودند و همین ملت با استقبال و حمایت خود از زحمات ایشان قدردانی کردند.

سید علی آقازاده با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از معمار کبیر انقلاب در روز 12 بهمن 57 گفت: ملت و مردمی که در روز ورود حضرت امام(ره) حضور داشتند شایسته بهترین درودها هستند.

وی ادامه داد: ملت همیشه سرافراز ایران در طول عمر 41 ساله انقلاب اسلامی همواره با اراده‌ای محکم و قوی راه امام را ادامه دادند و اجازه ندادند دشمنان انقلاب اسلامی توطئه‌های خود را عملی کنند.

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه ده‌ها هزار شهید تقدیم انقلاب شده است بیان کرد: مردم ایران با تجدید بیعت با امام(ره) ثابت کردند راه ایشان همیشه ادامه دارد و اجازه نمی‌دهند خون شهدا پایمال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی نیز در این آیین گفت: رهبر کبیر انقلاب با توکل بر خدا و حمایت مردم فهیم ایران رژیم ستمگر و طاغوتی شاه را از بین برد و اسلام ناب را به ارمغان آورد.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه امروز باید بیش از گذشته از انقلاب و آرمان‌های امام راحل حمایت کنیم افزود: باید در سال اول گام دوم انقلاب از تمام توان در راستای استحکام انقلاب اسلامی، پیشرفت و آبادانی کشور بهره بگیریم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های گذشته بیان کرد: آمریکا با ترور سردار حاج قاسم سلیمانی ماهیت پلید خود را بیش از قبل نشان داد اما این مردم ایران بودند که بار دیگر با حضور پرشور در تشییع شهید سلیمانی و همچنین گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر توطئه‌های آنها را خنثی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به مسائل فلسطین و دنیای اسلام نیز تصریح کرد: طرح معامله قرن توسط آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی باید با بصیرت و آگاهی جهان اسلام در نطفه خفه شود.

دری‌نجف‌آبادی افزود: ایران همواره پشتیبان مردم مظلوم جهان به‌خصوص ملت فلسطین بوده و حمایت از این کشور برگرفته از تفکرات و آرمان‌های امام خمینی(ره) است و تا نابودی رژیم صهیونیستی در کنار مردم بی‌دفاع فلسطین خواهد بود.

به گزارش فارس افتتاح و بازدید نمایشگاه صنایع دستی، از  دیگر برنامه‌ها در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول