اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دنیای غرب با سینمای هالیوود سعی در قهرمان سازی و چهره سازی دارد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دنیای غرب با سینمای هالیوود و در جشنواره‌ها و جوایز مختلف سعی در قهرمان سازی و چهره سازی دارد.

دنیای غرب با سینمای هالیوود سعی در قهرمان سازی و چهره سازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی صبح امروز در گلبانگ انقلاب ویژه برنامه آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی در مدرسه شریعتی بوشهر اظهار داشت: دنیای غرب با سینمای هالیوود و در جشنواره‌ها و جوایز مختلف سعی در قهرمان سازی و چهره سازی دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه بخش عمده‌ای از فلسفه ورزش چهره سازی و قهرمان پروری است گفت: امروزه فوتبال، کشتی، وزنه برداری و سایر رشته‌های ورزشی به یک جریان سیاسی قوی برای اهداف خاصی در دنیا تبدیل شده‌اند و اهدافی که پشت این جریان‌ها نهفته است، اهدافی پیچیده است.

وی افزود: در این دوره که انبیاء حضور ندارند و امام عصر هم در پرده غیبت است آیا اسلام برنامه‌ای برای چهره سازی دارد؟ وجود نبی مکرم اسلام و حضرت زهرا (س) الگویی‌های والایی برای جامعه هستند، حضرت ولی عصر (عج) می‌فرمایند که الگوی من مادرم حضرت زهرا (س) است یعنی که می‌خواهد حاکمیت روی زمین را رقم بزند مدل نگرشی و گفتمانی حضرت زهرا (س) را الگو قرار می‌دهد.

سعیدی بیان داشت: این معجزه است که یک انقلابی بعد از 15 قرن به وجود می‌آید که پا جای انقلاب حضرت محمد می‌گذارد؛ اگر می‌خواهیم از 12 بهمن حرف بزنیم باید از روز ورود پیامبر به مدینه مثال بزنیم و اگر می‌خواهیم از 22 بهمن حرف بزنیم باید از فتح تاریخی مکه توسط حضرت محمد مثال بزنیم، این دو ایام الله هستند و از این ایام بزرگتر نداریم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با  بیان اینکه بعد از 40 سال این کشور یک قهرمانی در سطح جهان به نام حاج قاسم را تقدیم کرد گفت: سردار سلیمانی یک نقطه عطفی در قهرمان‌های تاریخ و امروز است، اگر بشر بخواهد به یک مدل انسان کامل و جامع برسد باید حاج قاسم را الگو بگیرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم یکی از صدهزار الگویی است که این انقلاب و حضرت روح الله ساخت و سپس امام خامنه‌ای تربیت کرد.

سعیدی با بیان اینکه زندگی حاج قاسم را می‌توان به سه بخش خصوصیات فردی، خصوصیات مدیریتی و عملکرد تقسیم کرد اظهار داشت: اگر کسی ایمان و عمل صالح داشته باشد خداوند محبت او را در دل مردم قرار می‌دهد، به همین دلیل حب حاج قاسم در دل مردم نشست و این نشانه خصوصیت عملکردی ایشان است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اگر قبلاً جوانان تصویر فلان هنرپیشه بر روی لباس خود حک می‌کرده‌اند اما امروز شاهدیم که در اندونزی تصویر حاج قاسم بر روی لباس جوانان این کشور حک می‌شود؛ امیدواریم بتوانیم این مدل تربیتی خصوصیا فردی، مدیریتی و عملکردی را در زندگی خود پیاده سازی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول