اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرهنگ ایثار شهادت و ولایت‌پذیری از مولفه‌های مهم انقلاب اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: فرهنگ ایثار شهادت و ولایت‌پذیری از مولفه‌های مهم انقلاب اسلامی است.

فرهنگ ایثار شهادت و ولایت‌پذیری از مولفه‌های مهم انقلاب اسلامی است


امروز آغاز دهه فجر با سالروز ورود امام خمینی (ره) شروع شده و برنامه های متنوع در حوزه های مختلف سیاسی فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام رضا دیلمی امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام در دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: شهدا مایه عزت و سربلندی و به مانند آیه‌های قرآن کریم هستند.
وی افزود: عزت و صلابت انقلاب اسلامی سبب افول تمدن فرسوده غرب شده و ما شاهد افول این تمدن در بلندای جهان هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: ایثار شهادت و ولایت پذیری مولفه های مهم انقلاب اسلامی است و ولایت فقیه به ما آموخت که در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم.
وحدت امت اسلامی خط فکر امام خمینی (ره) بود
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با ائمه جمعه گنبدکاووس اظهار کرد: مبنا و منشا انقلاب اسلامی و تشکیل آن توسط امام خمینی (ره) وحدت امت اسلامی بود.
آخوند عبدالباسط نوریزاد مدیران اجرایی را به خدمت مردم توصیه کرد و افزود: بستر و مسوولیتی برای شما مدیران فراهم شده تا در راه خدمت به مردم تلاش کنید و با این خدمتگزاری اثر ماندگاری را به ثبت برسانید.
* تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب تشکیل شود
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به 40 سالگی دوم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار کرد: در چهل سالگی دوم انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب تلاش شود تا تمدن نوین اسلامی در جهان گسترده شده و زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.
حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: امسال دهه فجر بوی شهادت سردار سلیمانی را می‌دهد و جای خالی وی در کشور احساس می‌شود اما کاروان باطنی که از شهادت وی تشکیل شده بسیار گسترده بوده و این کاروان برای گسترش تمدن نوین اسلامی در جهان  کفایت می‌کند.
* یادمان شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان گنبدکاووس رونمایی می‌شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در زنگ متمرکز انقلاب در دبیرستان نمونه بصیرت شهرستان اظهار کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز یادمان 44 شهید دانش آموز در کانون شهید رجایی و یادمان 17 شهید فرهنگی در محل مدیریت آموزش و پرورش روز یکشنبه با حضور مسئولان رونمایی می شود.
کمال الدین نظرنژاد افزود: هدف ما از رونمایی این یادمان ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و فرهنگیان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است.
وی ادامه داد: کاروان انقلاب در 41 مدرسه شهرستان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود و چهار مدرسه در ایام افتتاح و یک آموزشگاه کلنگ زنی خواهد شد.
* یاواره شهدای فجرآفرین با سخنرانی سردار معروفی در گنبدکاووس برگزار می‌شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ایام دهه فجر برگزاری یادواره شهدای فجر در روز یکشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد قائمیه است که سخنران این مراسم سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان خواهد بود.
عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: دبیرخانه ستاد دهه فجر 600 برنامه را در این ایام تدارک دیده که از این تعداد 165 برنامه به صورت شاخص در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به متظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند هر روز یک همایش انتخاباتی برگزار می‌شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول