اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تحول راه‌های مواصلاتی «بشاگرد» در سال 99

فرماندار بشاگرد گفت: سال 1399 آغاز تحول اساسی در بخش راه‌های شهرستان بشاگرد است.

تحول راه‌های مواصلاتی «بشاگرد» در سال 99

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، احمد محمودی فرماندار شهرستان بشاگرد در اولین روز از دهه فجر در جمع دانش آموزان ضمن تبریک این ایام گفت: یکی از تلخ‌ترین حوادث اخیر شهادت مدافع وطن و مدافع حرم سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی بود.

وی افزود: انسجام و وحدت به وجود آمده و همچنین موشک‌باران شدن پایگاه عین‌الاسد آمریکا توسط سپاه به دستور رهبری پس از شهادت قاسم سلیمانی یکی از شیرین‌ترین اتفاقات سال است.

این مسؤول در ادامه عنوان داشت: در جریان سقوط هواپیما مسافربری، نظام استکبار قصد سوءاستفاده از این موضوع را داشت اما ملت در صحنه ما از مدافعان آسمان جمهوری اسلامی حمایت کردند.

فرماندار بشاگرد گفت: همه دشمنان و بدخواهان ما اعلام کرده بودند که ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهد دید، نه‌تنها چهلمین سالگرد را پشت سر گذاشتیم بلکه مشغول برپایی جشن‌های ویژه چهل و یکمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکوه‌تر از گذشته هستیم.

محمودی با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو بیان داشت: حضور و مشارکت حداکثری در این انتخابات پازل حمایت از نظام را تکمیل خواهد کرد.

محمودی اضافه کرد: مردم در دوم اسفندماه ثابت خواهند کرد با وجود تمام مشکلات پای نظام خود ایستاده‌اند و خواهند ایستاد، سالگردهای متوالی گرفته می‌شود تا ان‌شاءالله این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

وی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان بشاگرد گفت: مردم بشاگرد در سیل اخیر همکاری لازم را با همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران داشته‌اند و خدمتگذاران مردم در همه دستگاه‌ها هیچگونه کوتاهی نکردند و در کنار مردم خواهند بود.

فرماندار شهرستان بشاگرد اظهار داشت: این سیل برکاتی را نیز برای مردم خواهد داشت، ان‌شاءالله در سال آینده شاهد تحولات اساسی در عرصه زیرساخت‌ها خصوصا راه خواهیم بود.

محمودی در پایان گفت: سال 1399 آغاز تحول اساسی در بخش زیرساخت‌ها و راه‌های شهرستان بشاگرد خواهد است.

انتهای پیام/ 88053

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول