اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ازدحام جمعیت در یک مراسم مسیحی در تانزانیا فاجعه آفرید

ازدحام جمعیت در جریان مراسم مذهبی در یک استادیوم ورزشی در شمال تانزانیا، به مرگ حداقل ۲۰ نفر و جراحت ده‌ها تن انجامید.

ازدحام جمعیت در یک مراسم مسیحی در تانزانیا فاجعه آفرید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام تانزانیا در گفت‌گو با رسانه‌ها آماری تکان‌دهنده از تلفات ازدحام جمعیت در جریان یک مراسم مسیحی در استادیوم ورزشی شهر «موشی» این کشور خبر داده است. 

به نوشته رویترز، کمیسر منطقه شهر «موشی» در تانزانیا درباره ازدحام جمعیت در جریان مراسم مذهبی در یک استادیوم‌ ورزشی در تانزانیا به این رسانه گفت: «در این اتفاق، ۲۰ نفر کشته و ۱۶ تن هم زخمی شدند. پنج تن از کشته‌شده‌ها، کودک بودند».

به گفته «کابی واریوبا»، ازدحام جمعیت زمانی رخ داد که در جریان این مراسم مسیحیان حاضر در ورزشگاه با عجله تلاش کردند به «روغن متبرک» رسیده و خود را «تدهین کنند».

مقام‌‎های تانزانیایی با اشاره به تعداد بالای افراد در این مراسم که با حضور «بونی اموامپوسا» کشیش معروف تانزانیایی و در تاریکی شنبه شب (شب گذشته) برگزار شد، از احتمال افزایش آمار کشته‌ها خبر داده‌اند.

واریوبا در این باره گفت: «حادثه شبانه صورت گرفت و افراد زیادی حضور داشتند به خاطر همین، احتمال افزایش تلفات وجود دارد. ما هنوز در حال بررسی اوضاع هستیم».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول