اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نیاز به سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در سرب و روی کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در تولید کنسانتره و شمش سرب و روی در کوهبنان می‌تواند تمام معادن در کوهبنان، راور و بهاآباد یزد را فعال کند.

نیاز به سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در سرب و روی کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سالاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری اعلام احداث مجتمع فرآوری و تولید شمش سرب و روی در شهرستان کوهبنان اظهار داشت: اشتغال و صنعت از دغدغه‌های ما در شهرستان کوهبنان است.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در تولید کنسانتره و شمش سرب و روی در کوهبنان می‌تواند تمام معادن در کوهبنان، راور و بهاآباد یزد را فعال کند.

وی اضافه کرد: منابع دولتی محدود است و با وجود تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم و تحریم‌هایی که وجود دارد، اما بخش خصوصی باید وارد عرصه شود زیرا تاکید رهبری هم بر خصوصی‌سازی‌ست.

سالاری تصریح کرد: شهرستان کوهبنان از نظر توسعه عقب‌مانده است و امیدواریم با راه‌اندازی مجتمع فرآوری و تولید شمش و سرب شاهد توسعه این منطقه و رفع مشکلات اشتغال باشیم.

انتهای پیام/80019/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول